رونمایی از پنجمین پوستر جشنواره ابوذر/ خبرنگاران خراسان رضوی خادم الرضا(ع) می‌شوند

ظهر امروز طی مراسمی از پنجمین پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد.

رونمایی از پنجمین پوستر جشنواره ابوذر/ خبرنگاران خراسان رضوی خادم الرضا(ع) می‌شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ، نشست تخصصی قرارگاه رسانه‌ای استان ظهر امروز با حضور سردار یعقوب‌علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیر کل صداوسیما و جمعی از مدیران رسانه‌ای استان در سالن کنفراس روزنامه خراسان برگزار و در حاشیه این جلسه از پوستر پنجمین جشنواره ابوذر رونمایی شد.

این جشنواره در ۱۰ محور اصلی شامل شعار سال، فرهنگ رضوی و زیارت، بصیرت و دشمن شناسی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، گام دوم انقلاب، مثلث اقتصادی،کمک همدلانه و مواسات و همدلی و نیز مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

معرفی خبرنگاران برای خدمت افتخاری در حرم رضوی توسط سازمان بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در ادامه این جلسه از فراهم شدن امکان خدمت افتخاری خبرنگاران در حرم رضوی خبر داد.

عباس محمدیان با اعلام این خبر افزود: طبق تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و آستان قدس رضوی امکان خدمت افتخاری اهالی رسانه فراهم شده است.

وی تأکید کرد: سازمان بسیج رسانه معرفی نامه برای خدمت افتخاری در حرم رضوی ارائه و با این معرفی خبرنگاران می‌توانند در بخش ویلچر به زائران خدمت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اعلام کرد: هر یک از اهالی رسانه که شوق خدمت به زائران بارگاه منور رضوی را دارند بدون هیچ شرایط خاصی می‌توانند به این افتخار نائل شوند.

محمدیان افزود: خبرنگاران برای دریافت معرفی نامه خدمت افتخاری در حرم رضوی میتوانند هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ به فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.

گفتنی است؛ اهالی رسانه خراسان رضوی می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۳۳۵۱۱۴ برای کسب اطلاع بیشتر تماس بگیرند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها