تصویری از سیدحسن خمینی در بیمارستان بعد از مبتلا شدن عروس امام به کرونا

سید احمد خمینی، پسر حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، با انتشار عکسی از پدر در بیمارستان مسیح دانشوری از آخرین وضعیت عروس امام خمینی(ره) خبر داد.

تصویری از سیدحسن خمینی در بیمارستان بعد از مبتلا شدن عروس امام به کرونا

سید احمد خمینی که چندی پیش از امروز با انتشار عکسی از پدرش در بیمارستان و تیتر «‎چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم» نوشت:

نخست اینکه به لطف خدا و با دعای خیر دوستان حال مادربزرگم بسیار رضایت بخش است و جا دارد از لطف همه دوستان تشکر کنم

و نکته دوم آنکه شاید تا این روزها که از بد روزگار گذرم به بیمارستان مسیح دانشوری افتاده و بیشتر با فضای بیماران کرونایی آشنا می‌شوم، از برخی مسایٔل، آن چنان که باید غافل بودم. البته همه‌ی ما این نکات را می شنیدیم ولی آنچه در اثر احساس حاصل می شود هرگز به اندازه شنیده ها نیست.

تصویری از سیدحسن خمینی در بیمارستان بعد از مبتلا شدن عروس امام به کرونا

‎ کرونا را جدی بگیرید. بیماری مرموز و ناشناخته‌ای است که هیچ معلوم نمی‌کند که با بیمار چه می‌کند و گویی در هر کس به گونه‌ای رخ می‌نماید واقعا جدی بگیرید.

و نکته‌ی سوم اینکه قدردان پزشکان و پرستاران و همه خدمتگزاران در بیمارستان ها باشید. کار ایشان در این روزها واقعا جهادی ارزشمند است و می تواند چونان عبادتی عظیم به حساب آید.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    الهی شکریادگارامام عزیزم ماواقعامدیون پزشکان وپرستاران عزیزوبیادعاکشورمان هستیم اول خدادوم مدافعان سلامت یازهرا

  • رضا
    0

    با آرزوی سلامتی همه مریضها و شفای عاجل آنها و ابراز ارادت به گروه خط مقدم پزشکی. چقدر خوب میشد از این سر زده ها توسط شما و عزیزان حکومتی اتفاق بیفتد ودر کوچه و بازار از حال اقتصادی و فعلی مردم شریف و هموطنانمان پرسش گردد.مردم ما پشتوانه نظام مقدس و دولت جمهوری اسلامی ایران هستند. زنده باد ایران ما

  • ناشناس
    0

    نوه امام اما مثل پسر نوح

  • رضا بهرامی
    0

    خدا ریشه ظالمان عالم بکنه

  • بهلول
    0

    سید حسن پرخواب ناز است .صفایی میکنه برای خودش .مملکت آب ببره ایشون خواب میبره .کجایی ریشهمردم راخشکاندن .

  • محسن
    0

    به ماچه کروناگرفته اینم عین بقیه خداشفاش بده

  • مردم
    0

    الان مردم غیر از بیماری گرفتاری سنگین ترشون این گرونیهاست. شماها که دستتون میرسه کمک کنید...الان کمر مستأجرها زیر بار گرانی و نداری شکسته اونوقت شما نگران مریض مادر بزرگ و پدر بزرگ هستید به داد مردم برسید یه کم خودتون رو نشون بدید که چکار میکنید برای مردم. چرا ما فکر میکنیم چون ما داریم و دستمان به دهانمان میرسد در رفاه هستیم بقیه هم دارند. یعنی این شد همون مثل کافر همه را به کیش خود پندارد.

  • احمد
    0

    از کرامات شیخ ما این است شیره را خورده گفته شیرین است این آقازاده حالا که اشناش کرونا گرفته که انشالله سلامتیشو بدست بیاره بعد چند ماه گرفتاری مردم و کشته شدن خیل هموطنان تازه فهمیده عجب مشکل بزرگی است کرونا حیف امام با این بعضی وابستگانش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها