تعطیلی یک مجلس عروسی در شهر برزول نهاوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از تعطیلی یک مجلس عروسی در شهر برزول نهاوند و احضار عوامل اصلی برگزاری مراسم به مراجع قضایی خبر داد.

تعطیلی یک مجلس عروسی در شهر برزول نهاوند

عباس آزادبخت، درباره این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته -شنبه ۲۱ تیرماه- طبق گزارش دریافتی یک مجلس عروسی در شهر برزول نهاوند تعطیل و عوامل اصلی برپایی این مراسم به دادسرا احضار شدند.

وی، با بیان اینکه خواننده و نوازنده ارگ این مراسم هم بازداشت و ادوات و تجهیزات موسیقی آنها توقیف و ضبط شد، تصریح کرد: وضعیت نهاوند به علت شیوع و گسترش ویروس مرگبار کرونا قرمز است و عامل اصلی این وضعیت برگزاری مراسم های عروسی و ختم است.

آزادبخت، مطرح کرد: حفظ جان و سلامتی مردم خط قرمز و قانون است و تا عادی شدن شرایط اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم ختم، عروسی و تجمع عمومی صادر نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، یادآور شد: با هر فردی که بخواهد سلامت و جان مردم را به خطر بیندازد، بدون اغماض برخورد قاطع خواهد شد.

وی، در پایان گفت: از خانواده هایی که مراسم عروسی دارند، درخواست می شود این مراسم ها را لغو و به زمان دیگری موکول کنند و اگر بخواهند مقابل قانون و سلامت مردم قرار بگیرند، ضمن تعطیلی مراسم و بازداشت عوامل، برابر قانون با آنها برخورد می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها