مدیر یعنی کفاشیان؛ خنده خنده شد نایب رئیس آسیا

احسان حدادی نایب قهرمان المیپک می‌گوید: من همه فکر و ذکرم المپیک است.می‌خواهم مدال بگیرم اما دوستان، آقایان مسئول، نه فقط من که ورزشکاران المپیکی‌‌تان را حمایت کنید.

مدیر یعنی کفاشیان؛ خنده خنده شد نایب رئیس آسیا

احسان حدادی بدون شک یکی از چهره های ماندگار ورزش ایران است.در شرایطی که کمتر کسی فکرش را می کرد روزی ایران در رشته دوومیدانی در المپیک مدال بگیرد،‌ احسان نقره را از آن خودش کرد و پرچم را در لندن بالا برد.در هم این سال ها حدادی فراز و نشیب های زیادی داشته است.گاهی بغض کرده و حتی اشک ریخته و گاهی هم به دلیل بی توجهی مسئولان می خواست که قید ورزش کردن را بزند.او در همه این سوال ها مصاحبه های مختلفی انجام داده و حرف هایی زده که تا ابد در ورزش ایران ماندگار خواهد شد.

در ادامه گلچینی از مصاحبه های مهمی که احسان حدادی انجام داده است را می‌خوانید:

*پس از کسب نخستین مدال تاریخ دوومیدانی در المپیک: همین که توانستم لحظه ای دل مردم را شاد کنم، برایم ارزش بسیاری دارد. در دوره گذشته المپیک وقتی که از جایگاه انجام مصاحبه رد می شدم چشمانم اشکبار بود اما الان که مصاحبه می کنم خوشحالم که توانستم مدال نقره المپیک را کسب کنم

*آنقدر سنگ پرتاب کردم تا شدم پرتابگر

*مدیر یعنی کفاشیان؛خنده خنده شد نایب رئیس آسیا

*شما فکر کن خیابان میرداماد را برای ۳ ساعت ببندید و مسابقات پرتاب دیسک انجام بدهید.می دانید چقدر جمعیت جمع می شود؟

*اگر پول باشد این مشکلات به خودی خود حل می شود

*ما باید مثل فدراسیون والیبال باشیم آنها راه موفقیت را خوب رفته اند

*من رنگ آبی را دوست دارم اما پرسپولیسی هستم

*هیچوقت فراری نداشته ام،می خواستم یک مازراتی وارد کنم که نشد

*با افنتخار مدالم را فقط به بچه های محک تقدیم کردم

*روز فراموش نشدنی زندگی ام دیدار با بچه های محک و جانبازان قطع نخاعی بود

کرونا یک شوخی نیست و می ‌تواند شما را درگیر کند. هرکسی که باشید باید در خانه بمانید و توصیه‌ها را جدی بگیرید.من آنقدر درد داشتم که دلم می خواست بمیرم

*فکر نکنم بعد از ما نسلی باشد که به دوومیدانی بیاید

*هیکلم گنده است اما اصلاً دعوایی نیستم.از دعوا خیلی می ترسم

*کار خوب زیاد کرده ام اما جار نمی زنم

*کاری با دو ومیدانی کردند که دشمن نمی‌کرد

*هدفم کسب دومین مدال المپیکی است

*در دوومیدانی بعضی آقایان دنبال منافع شخصی بودند نه ملی

*بارها گفته ام اگر مدال المپیک می خواهید، حمایت کنید

مدیر یعنی کفاشیان؛ خنده خنده شد نایب رئیس آسیا

*برای ازدواج همه گزینه‌ها روی میز است!

*من دروازه‌بان فوتبال بودم. زمان آقای رویانیان ایشان گفت که بیا سر تمرین پرسپولیس و تست بده که دیدم دوستان ناراحت شده‌اند و یکسری گفتند خروس داخل اتاق بیندازیم نمی‌تواند بگیرد!

*پدرم میلیاردر نیست که به من کمک بکند و بگوید که ماشین دو میلیاردی می‌خواهی؟ نوکرتم و این سوییچ یا شب تولدم مثلاً به من بنز هدیه بدهد!

*تخس و بچه پررو نیستم اما در جواب دادم کم نمی آورم

*ریاضیم ضعیف بود، عربی ضعیف بود ولی بقیه درس ها خوب بود

* به مردم می گویم که خیلی مخلصیم

* کرونا یک شوخی نیست و می ‌تواند شما را درگیر کند. هرکسی که باشید باید در خانه بمانید و توصیه‌ها را جدی بگیرید.من آنقدر درد داشتم که دلم می خواست بمیرم

فکر و ذکرم المپیک است

احسان حدادی از آخرین شرایط خودش می گوید:«اردوی کیش تمام شد و خدا را شکر یک اردوی بسیار خوب بود.بعد از شکست دادن کرونا سعی کرده ام که بیشتر حواسم به خودم باشد.قبلا هم گفتم سلامتی مهمتر از ورزش کردن است.با این حالا ممکن است المپیک برگزار شود و ما ورزشکاران ایرانی باید آماده آماده باشیم.»

احسان که که مربی خارجی دارد یک گلایه کوچک می کند:«5 - 6 ماهی هست که حقوق مربی ام را نداده اند.گلایه کنیم می شویم منتقد.خب من خودم دارم تمرین می کنم.خیلی از هزینه ها را خودم می دهم اما گاهی آدم آنقدر انتقاد می کند که دیگر خودش هم خسته می شود.سال آینده المپیک است و من و خیلی های دیگر باید نماینده ایران باشیم.با این وضعیت که نمی شود.امیدوارم شرایط سخت خیلی زود تمام شود و مردم و همه ما به زندگی های عادی ای که داشتیم برگردیم.»

چه خبر از کرونا؟حدادی هنوز هم با ترس از آن روزهای سخت می گوید:«خیلی بد بود.حتی نمی خواهم به آن روزها فکر کنم.هنوز هم وقتی تمرین می کنم نفسم از این ویروس لعنتی می گیرد.دعا می کنم که به زودی شر این ویروس از سر ایران و همه کشورهای جهان کنده شود.دعا می کنم که همه سلامت باشند و خیلی زود مردم زندگی عادی ای که داشتند را تجربه کنند.»

احسان حدادی قول می دهد که اگر المپیک برگزار شد دوباره برای ایران مدال بگیرد:«من همه فکر و ذکرم المپیک است.می خواهم مدال بگیرم اما دوستان،آقایان مسئول،نه فقط من که ورزشکاران المپیکی تان را حمایت کنید.حمایت کنید تا بتوانیم دوباره پرچم ایران را بالا ببریم.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها