آخرین جزئیات گزارش سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

سازمان هواپیمایی کشوری آخرین جزئیات گزارش سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ۱۸ دی ماه ۹۸ را اعلام کرد.

آخرین جزئیات گزارش سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

گزارش پیشرفت تحقیقات بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی، توسط سازمان هواپیمایی کشوری و به زبان‌های فارسی و انگلیسی منتشر و متن کامل آن در تارنمای سازمان قرار گرفت.

این گزارش براساس تحقیقات فعلی تهیه شده و پس از جمع آوری و تحلیل سایر اطلاعات تکمیل و نهایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، یادی از سانحه پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین- اینترنشنال بدست آمده که در آن اتفاقات رخ داده در پرواز مذکور توسط یکی از سامانه‌های دفاع هوایی به عنوان یک تهدید شناسایی شد و به آن شلیک شده است.

در این گزارش همچنین هدف از بررسی سانحه را شناختن ریشه‌های این اتفاق و جلوگیری از وقوع مجدد آن اعلام شده و در این بررسی، تحقیقات برای شناسایی مقصر، سرزنش عوامل آن و یا احقاق حقوق از دست رفته انجام نمی‌شود.

در گزارش سازمان هواپیمایی کشوری آمده است که بررسی جزئیات سانحه ممکن است برای بازماندگان دلخراش و ناراحت کننده باشد، اما باید توجه داشت که بیان هر نوع سانحه‌ای به معنی طبیعی و ناگزیر جلوه دادن آن نیست و قرار نیست عواطف بازماندگان در این گزارش مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد. ما به احساسات بازماندگان این سانحه احترام می‌گذاریم.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مجید
    0

    هواپیما داشت به مسیرش ادامه می داد که یکهو ادامه نداد.همین تامام

  • حرف حق
    0

    از همون شب حادثه مشخص شد که نیروهای خودی شلیک کردند اینام همش دم از تحقیقات میزنن و چن ماهه که دارن بررسی و کارشناسی میکنن. خب معذرت خواهی کنین و خسارتشون بدین قضیه رو تمومش کنید. دولت روحانی هم نزدیک هشت ساله درگیره برجام هست ولی هر روز فشار تحریم ها بیشتر میشه مجلس هم سکوت کرد حالا که دوران ریاستش داره تموم میشه فقد الکی دم از استیضاح میزنه خوبه آدم همیشه از اول جلوی اشتباهات و ضرر رو بگیره

  • ناشناس
    0

    چقدر جزئیات؟!!!!! ،مردیم!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها