حاجی‌میرزایی: در فروش املاک مازاد مشکلات زیادی داریم

وزیر آموزش‌وپرورش از انتقال کمترین بدهی از سال ۹۸ به ۹۹ با  3 دهم درصد در آموزش‌وپرورش خبر داد.

حاجی‌میرزایی: در فروش املاک مازاد مشکلات زیادی داریم

محسن حاجی میرزایی بابیان اینکه سازمان برنامه ‌و بودجه یکی از شرکای اصلی آموزش‌وپرورش در اجرای برنامه‌ها و تحقق اهدافش است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش یک شبکه بزرگ از ستاد تا خانواده است و این نشست درصدد برقراری پیوند عمیق و تأثیرگذاری بین این بخش‌ها در انتقال مسائل و بیان راه‌حل‌ها و ایجاد درک مشترک است.

وی با تأکید براینکه در چنین شبکه بزرگی انتقال پیام مهم است، اظهار کرد: به علت بزرگی چنین شبکه‌ای معمولاً انتقال پیام به‌طور ناقص صورت می‌گیرد و این موضوع نشان می‌دهد روش کاغذی در انتقال پیام کارآیی خوبی ندارد لذا از مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و۷۶۰منطقه آموزشی خواستیم در این گفتگوی زنده مشارکت کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش از حمایت‌های رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در حمایت از آموزش‌وپرورش و بهبود حقوق فرهنگیان تشکر کرد و گفت: در یک سال گذشته برای فرهنگیان چند نوبت افزایش حقوق داشتیم که این کار باعث شد تا فاصله بین پرداختی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت برطرف شود.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه می‌دانیم دولت به دلیل تحریم‌های ناعادلانه با مشکلات روبه‌رو است، اظهار کرد: مسائل پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان که براساس قانون مکلف به فروش املاک مازاد هستیم اما املاک آموزش‌وپرورش مشکلات زیادی از جمله سند نداشتن را دارد که فروش املاک مازاد را با مشکلات مواجه می‌کند. همچنین در کنار مدارس بلااستفاده به دلیل تحرک جابجایی جمعیت در بسیاری از مناطق هم به مدرسه جدید یا بهسازی و مقاوم‌سازی مدارس نیاز داریم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حاجی میرزایی در پایان گفت: سال گذشته بهترین سال ازلحاظ انتقال بدهی به سال جدید را داشتیم به‌طوری‌که انتقال بدهی از سال ۹۸به ۹۹تنها ۳دهم درصد بوده است که در طول سال‌های گذشته یکی از کمترین درصدهای انتقال بدهی است و این کار جز با همراهی سازمان برنامه‌وبودجه ممکن نبوده است لذا امیدواریم برای سال جاری هم به همین صورت کمترین بدهی منتقل شود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها