محدودیت‌های کرونایی در لارستان تداوم دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان اعلام کرد که این هفته هم محدودیت‌های ناشی از شیوع کروناویروس ادامه خواهد داشت و همچنان اصناف و دیگر فعالیت‌ها با تعطیلی و محدودیت مواجه خواهند بود.

محدودیت‌های کرونایی در لارستان تداوم دارد

دکتر محمدحسین کریمی، بیان کرد: علاوه بر محدودیت‌هایی که توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان فارس اعلام شده، به دلیل قرار گیری شهرستان لار در وضعیت قرمز، در هفته جاری نیز اصناف مجاز به فعالیت نخواهند بود.

وی، تاکید کرد: در صورت مراجعه افراد بدون ماسک به ادارات و صنوفی که فعالیت آنها مجاز است، خدمات ارائه نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه همچنان برگزاری مراسم‌های مذهبی، عروسی، عقد، تولد و ... در این شهرستان با تعطیلی روبرو است و در صورت بروز هرگونه تخلف برخورد جدی انجام خواهد شد، گفت: اکنون یک بخش سوم به بیمارستان این شهرستان با ادغام بخش جراحی با ظرفیت ۱۸ تخت ایجاد شده است.

کریمی، با یادآوری اینکه تعداد تخت‌های اضافه شده به مراکز درمانی لارستان پاسخگوی نیاز کنونیست، افزود: آمار ابتلای افراد به کرونا ویروس در این شهرستان طی چند رور گذشته ثابت مانده و روند افزایشی نداشته است.

رئیس علوم پزشکی لارستان، تاکید کرد که مراسمات، فعالیت استخرها، کافی‌شاپ‌ها، کافی نت، گیک نت و...تعطیل و دورکاری در ادارت نیز همچنان در حال اجراست.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها