تجهیزات تهویه بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد

تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد.

تجهیزات تهویه بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد

به دستور رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان، تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تأمین شد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان، روز گذشته (۲۰ تیرماه) در حاشیه تحویل دهی این تجهیزات، گفت: برای تسهیل در روند مراقبت از بیماران مبتلابه کرونا توسط کادر درمانی، تعداد ۲۷ عدد کولر اسپلیت و ایستاده برای نصب و ایجاد تهویه مطبوع در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان تحویل داده شد.

علی صالحی، افزود: این کولرها برای اجرای دستورالعمل پیگیری حقوق عامه و همچنین ضرورت انجام اقدامات لازم با هدف تسهیل در مراقبت از بیماران مبتلابه کرونا و روند خدمت‌رسانی توسط کادر درمانی استان، با هماهنگی دستگاه‌های متولی و مراجع قانونی سریعاً برای تأمین تجهیزات تهویه مطبوع مورد نیاز برای بخش‌های کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از طرق مقتضی اقدام و تدابیر لازم را اتخاذ شود.

وی، با اشاره به حالت اضطرار به وجود آمده ناشی از گرمای شدید هوا در هرمزگان، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواستار فراهم کردن امکانات برای ایجاد تهویه مطبوع در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شده بود.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان، هم طی پیامی از دستگاه قضایی استان هرمزگان برای تأمین تجهیزات تهویه مطبوع برای سهولت در روند مراقبت از بیماران کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی استان تشکر کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها