۲۲۶۲ ابتلا و ۱۴۲ فوتی جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور و طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۲۶۲ ابتلا و ۱۴۲ فوتی جدید کرونا در کشور

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که یک هزار و ۴۵۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

وی همچنین ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، ۳۳۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تأکید بر لزوم پرهیز از سفر و ترددهای غیرضروری به ویژه سفر به استان‌های خراسان رضوی و مازندران ادامه داد: همانند روزهای گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و همچنین استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، افزود: استان‌های تهران ، اصفهان ، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان ، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار بیماری قرار دارند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    بجای عکس این زنه عکس جسد مرده کرونایی را بزارین تا مردم بترسند از کرونا و دستاشون را بشورند.

  • علی
    0

    امار خوب شده ها رو هر کی از بیمارستان رفته خوبه شده حساب می کنند .باید ازشون تست کرونا بگیرید .یه بیمار کروناییروهمینطور میذارید بره خونه بعد اهالی خونه وسپس اهالی محله رو مریض می کنه .الان هم فقط که می گید باید ماسک بزنید مگه سازمان بهداشت جهانی نگفته که ردیابی و قرنطینه افراد در تماس با بیمار خیلی مهم است .با این بی کفایتی جان هزاران ادمو تهدید وهزاران ادمو راهی قبرستان و هزاران خانواده رو بی حامی در این شرایط سخت اقتصادی می کنید ..زمستان رفتنی و روسیاهی برای زغال است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها