برگزاری اربعین تا این لحظه منتفی است

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین امسال تا این لحظه همانند حج منتفی است، مگر آن که اتفاق خاصی رخ دهد.

برگزاری اربعین تا این لحظه منتفی است

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر درباره برگزاری مراسم اربعین اظهار کرد: ستاد اربعین در جمعیت هلال احمر و در قالب همان ستاد مرکزی است، اما حوزه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر سپرده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت هلال احمر گفت: امداد و نجات هلال احمر ایران در ستاد مرکزی اربعین فعالیت می‌کند و این موضوع به این معنا است که جمعیت هلال احمر به صورت مستقل از ستاد مرکزی اقدام را خاصی انجام نمی‌دهد.

همتی درباره برگزاری راهپیمایی اربعین بیان کرد: آنچه که مشخص است این است که برگزاری اربعین تا این لحظه منتفی شده، مگر آن که اتفاق خاصی رخ دهد، اما جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که اگر فردا هم مرز‌ها باز شوند کار خود را انجام دهد، اما به احتمال زیاد اربعین امسال همانند حج برگزار نشود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی
    0

    به خودتان رحم نمی کنید به کادر درمانی رحم نمیکنید به مردم رحم نمیکنید به مردم عراق رحم نمی کنید باشد نکنید اما به پارکینک بیمارستانها رحم کنید جایی برای بستری شده نیست.میگن از بیماری کرنا اگر هم خوب بشیم عواقب بعدی دارد که ناشناخته است.

  • ناشناس
    0

    دخالت در دین خدا گناه کبیره ی نابخشودنی است --- من در آوردی پروری و خرافه گستری بنام دین و مذهب دخالت ذهن ناقص بشر در تعیین احکام و اعتقادات بنام دین و مذهب است. چون تعیین احکام و اعتقادات برای دین و مذهب فقط منحصر به علم و حکمت فراگیر و بی همتای خداوند است این دخالت بشری بحکم قرآن نزد خداوند گناه کبیره نابخشودنی به شمار آمده ست و دخالت کننده و هر تعدادی از بشر که با آگاهی و اصرار از این دخاالت پیروی می کنند به عذاب پایان ناپذیر در قیامت گرفتار می شوند حتی اگر تمام بشر به این دخالت گرایش پیدا کرده باشند.

  • جدی
    0

    چرا از ترس بی پایه بشر ترس از خدا را نادیده می گیریم؟؟؟!!! --- چگونه خواسته های خدا و خشم او را را بخاطر ترس بی پایه از توهم خشم بندگان نادیده می گیریم در حالی که ملیاردها آثار عظمت خدا را در همه ی موجودات با چشم غیر مسلح می بینیم و هیچ اثری را از بندگان وفات یافته نمی بینیم؟؟؟!!! چرا فرق غیر قابل مقایسه بین خدا و بنده ما را بیدار نمی کند و نسبت به خطای بزرگی که در حق خدای همه ی جهان مرتکب می شویم با وجود این همه هشدار در قرآن هوشیار نمی شویم و خود را در من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل غرق می کنیم؟؟؟!!! قرآن در خانه های همه ی ما حاضر است ولی در دین داری و مذهب دار به هیچ یک از راهنماییهای این کتاب آسمانی هدایت توجه نمی کنیم. چرا روشنگریهای قرآنی و عقلی را به پای اعتقادات من در آوردی و خرافات رایج بنام دین و مذهب بی هیچ گونه تحقیق و تفحص علمی قربانی می کنیم؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    چرا بر مبارزه بی امان علیه خرافات اصرار می شود؟ --- اصرار بر مبارزه بی امان علیه من در آوردیها و خرافاتی که قارچ وار توسط دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر و توسط اکثریت مردم که به حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی نا آگاه اند تولید و گسترش می یابند ؛ اصرار بر دفاع از دین اصیل خداوند یکتا و دفاع از حقایق آشکار مسلمات قرآن که از مردم کتمان می شوند و دفاع از حرمت و حیثیت دینی و مذهبی پیامبر اسلام و اهل بیت مطهر آن حضرت است که همگی با این من در آوردیها و خرافات بدنام می شوند و دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر با این ساخته و پرداخته های ذهن ناقص بشر خرافه گستر جلوه داده می شوند و مردم را از آگاهی به حیاتی ترین نیاز زندگی خود که احکام و اعتقادات سرشت نشین قرآنی اصیل دین خدا است ظالمانه محروم می سازند. دشمنان قسم خورده ی بیگانه و درونی دین و مذهب مذبوحانه تلاش می کنند با ترفندهای گوناگون بنام دفاع از دین و مذهب این مبارزه را بدنام کنند و متوقف سازند. اصرار بر من در آوردی پروری و خرافه گستری بنام دین و مذهب که با بدنام ساختن مسلمات محکم و مفصل قرآن یا با تحریف و کتمان این مسلمات حیات بخش انجام می گیرد خشم خداوند را بر می انگیزد و نتیجه این خشم بحکم هشدارهای فراوان قرآن کریم فراگیر شدن و ادامه ی مشکلات و بلاها و وباهای خانمان بر افکن در جوامع بشری است که بجز با توبه ی بشر از گناهان کبیره و تعهد صادقانه و عمل جدی پیوسته ی بشر به اصلاح خطاها و دوری از این گناهان نابخشودنی با هیچ چیز دیگری بر طرف نمی شوند. دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر برای فریب افکار عمومی و ادامه کاسبی حرام سود آور خود پیوسته مزورانه و مذبوحانه تلاش می کنند مبارزه ی بی امان علیه من در آوردیها و خرافات را با دروغهای رسوا ؛ مبارزه علیه تشیع و علیه پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت قلمداد کنند ولی خداوند قهار حاضر و ناظر و آگاه به همه ی نهانها بی تردید در دنیا و آخرت روی این تزویر گران دشمن دین و مذهب را سیاه خواهد کرد. سکوت دین شناسان بر ترویج این من در آوردیها و خرافات میان بشر با بهانه ی خود داری از تحریک احساسات اکثریت نا آگاه به حقایق و حیانی - قرآنی اصیل دین و مذهب و کتمان این حقایق از این اکثریت ؛ نزد خداوند بحکم قرآن دشمنی با دین خدا تلقی می شود و خداوند این گونه دشمنان را بنا به تاکید قرآن نفرین می کند و از ساحت قدسی رحمت خویش بیرون می راند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها