سخنگوی سازمان سنجش:

خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری ۹۹ آغاز شد

زرین‌آمیزی گفت: خوداظهاری داوطلبانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند و قصد شرکت در کنکور دکتری ۹۹ را دارند، از امروز جمعه ۲۰ تیرماه آغاز می‌شود.

خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری ۹۹ آغاز شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند یا به خاطر کرونا برای قرنطینه در منزل به سر می‌برند و داوطلب کنکور دکتری محسوب می‌شوند، باید از امروز، جمعه بیستم تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست و آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او افزود: این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است تا آنها در محیطی کاملاً مجزا و مورد تایید وزارت بهداشت بتوانند در کنکور شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مدت زمان ارسال خوداظهاری، گفت: این فرآیند از امروز آغاز شده و تا فردا شنبه ۲۱ تیرماه ادامه دارد.

زرین آمیزی درباره آن دسته از داوطلبانی که بعد از پایان فرآیند خوداظهاری مبتلا به کرونا می‌شوند، تأکید کرد: این داوطلبان می‌توانند در زمان توزیع کارت کنکور دکتری به باجه‌های رفع نقص مراجعه و خوداظهاری کنند.

او با یادآوری اینکه توزیع کارت کنکور دکتری ۹۹ از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود، مدت زمان برگزاری کنکور دکتری را فقط در یک نوبت صبح اعلام کرد. کنکور دکتری ۹۹ روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه در ۶۰ شهر کشور برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها