شهردار گرگان:

شهربازی با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته می‌شود

شهردار گرگان گفت: پروژه شهربازی مدرن گرگان با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته می‌شود.

شهربازی با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته می‌شود

عبدالرضا دادبود، پیش از ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری گلستان و قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: یکی از موضوعات این تفاهم‌نامه بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا برای ساخت شهربازی مدرن گرگان است.

وی، گفت: بخش عمرانی این پروژه که طبق برآوردهای کارشناسی به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد قرار است با مشارکت قرارگاه خاتم انجام شود.

شهردار گرگان، یادآور شد: کلنگ عملیات اجرایی این پروژه بهمن‌ماه سال گذشته با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در تپه هزارپیچ به زمین زده شد و از آن زمان تاکنون اقدامات لازم انجام شد.

وی، ادامه داد: کارها را از همان زمان شروع کردیم و اکنون پروژه آماده تحویل است، همه چیز برای اجرای کار مهیا شده و نیازمند نگاه ویژه قرارگاه است.

دادبود، با بیان اینکه ساخت شهربازی در گرگان یکی از دو مطالبه اصلی شهروندان است، گفت: زمین و مجوزها فراهم شده و امیدواریم در مدت زمان کوتاه و با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا شهربازی گرگان را بسازیم و تحویل مردم بدهیم.

وی، خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد شهروندان گرگانی معتقدند اگر شهرداری این پروژه را بسازد، جزو افتخارات شهر خواهد بود که رضایتمندی برای مردم هم ایجاد می‌کند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها