بازداشت عوامل اجرای موسیقی خیابانی در ایلام/ فیلم

یک دختر جوان در کنار یک گروه موسیقی محلی با اجرای ساز دهل، در خیابان سعدی شهر ایلام رقصیده بود که عوامل اجرای این موسیقی خیابانی بازداشت شدند.

بازداشت عوامل اجرای موسیقی خیابانی در ایلام/ فیلم

دیروز کلیپی کوتاه در فضای مجازی پخش شد که در آن یک دختر جوان در کنار یک گروه موسیقی محلی با اجرای ساز دهل، حرکات ناموزونی در خیابان سعدی شهر ایلام اجرا کرده است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام اعلام کرد: برگزاری این تجمع با اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی انجام‌ شده بود، افراد مرتبط دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: مهر

72

حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • استاد دانشگاه
    0

    بابا جمع کنید این بساط بگیر و ببند و تمام کنید این کارها را . 40 ساله اینقدر فشار آوردید به مردم آخرش چی شد؟ نه چی شد؟ الآن 95 درصد جوانان ضد دین هستند نماز که نمیخوانند اصلا اعتقاد ندارند بیاین ببینین دخترا و پسرا توی شبکه های مجازی چطور توی هم میلولند. فقط دوست دارید بگید همه چیز آرومه بخوره توی سرتون فردا امریکا بهتون حمله کنه یک نفر پا پیش نمی گذاره. مگر همان ارتش و شاید سپاه که مسئولیت دارند دیگه مرد مثل اول انقلاب و جنگ فوج فوج آم بیاد بره داوطلبانه جنگ کنه دیگه فکر نکنم 1000 نفر هم بیاید. رفتار اشتباه شما در این 41 سال مردم را از دین و حکومت بری کرده. یک دختری رقص محلی کرده با گروهش میگیرید قدرت نمایی نشان دهید؟ توی تمام عروسیهای اقوام لر و کرد و عرب و ترک و ... زن و مرد می رقصند آنجا می خواهید چکار کنید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها