عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: نبود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل باعث می‌شود بانوان کمتر به حوزه ورزش رجوع کنند.

عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و خیرین ورزشی شهرستان پارس آباد که با حضور اعضای شورای تأمین در فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد از نبود پارک بانوان در پارس آباد گلایه کرده و گفت: نبود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل باعث می‌شود بانوان کمتر به حوزه ورزش رجوع کنند.

امام جمعه پارس آباد، افزود: با توجه به اینکه بانوان پایه اصلی تربیتی خانواده را تشکیل می‌دهند لذا توجه جدی به سلامت و ورزش بانوان باعث خواهد شد تا شاهد نشاط بیشتر خانواده‌ها و سلامت روحی و جسمی فرزندان در جامعه باشیم.

عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل

سرهنگ نوری، نیز در این جلسه بیان کرد: ۳۰ هزار نفر از همشهریان در پارس آباد از مکان‌های ورزشی ناحیه بسیج پارس آباد استفاده می‌کنند که البته در تلاشیم آمار استفاده از این اماکن برای ارتقای سلامت جامعه افزایش یابد.

فرمانده ناحیه بسیج پارس آباد، از ساخت مجهزترین استخر شمال غرب کشور در شهرستان پارس آباد توسط ناحیه بسیج پارس آباد خبر داد و گفت: مجهزترین استخر شمال غرب کشور در شهرستان پارس آباد توسط ناحیه بسیج شهرستان پارس آباد در حال ساخت می‌باشد که این عملیات تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

عدالت حاجی پور، فرماندار شهرستان پارس آباد، نیز در ادامه از ساخت مجتمع ورزشی در محله زیرنهرتراب پارس آباد خبر داد و گفت: با اهدای ۱۶۰۰ متر زمین توسط خیرین ورزشی در محله زیرنهرتراب به زودی برنامه ریزی هایی در جهت ساخت مجتمع ورزشی در این محله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

علیرضا محبی، رئیس اداره ورزش و جوانان، در این جلسه در تشریح فعالیت رشته‌های ورزشی شهرستان عنوان کرد: در شهرستان پارس آباد ۵۵ هیئت ورزشی فعال می‌باشد که از آن ۳۵ رشته ورزشی توسط آقایان و ۲۵ رشته ورزشی توسط بانوان در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل

وی، همچنین در خصوص مسابقات ورزشی برگزار شده در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در شهرستان پارس آباد بیش از ۱۸۰۰ نوع مسابقات ورزشی برگزار شده و جوانان این شهرستان نیز در شرکت در سایر مسابقات با کسب ۶۳ مدل انفرادی و ۳۱ مدل بین المللی و ۱ مدال آسیایی توسط ورزشکاران پارس آباد کسب شده است.

در پایان این جلسه لوح تقدیری توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد جهت یادبود به پیشکسوتان و خیرین و هئیت های ورزشی شهرستان پارس آباد اعطا شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها