آمادگی سپاه برای مشارکت در پروژه‌های استان البرز

فرمانده سپاه استان البرز از آمادگی سپاه برای مشارکت در پروژه‌های استان خبر داد.

آمادگی سپاه برای مشارکت در پروژه‌های استان البرز

سردار یوسف مولایی، پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، اظهار کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین با توجه به موقعیت کشور، سپاه و بسیج در استان البرز با تمامی تجهیزات و امکانات به میدان آمده اند.

وی، با اشاره به اقدامات سپاه در مناطق حاشیه‌ای استان، گفت: سپاه استان آمادگی خود را برای انجام پروژه‌ها به صورت مشارکتی اعلام می‌کند در صورت تمایل دستگاه‌های مربوطه می‌توانیم برای انجام این مهم تفاهم نامه منعقد کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز، با بیان اینکه تجهیزات مهندسی، گروه‌های جهادی و مشارکت نیروهای بسیجی از جمله اقدامات مورد نظر سپاه استان در بحث مشارکت با دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در حوزه‌هایی از جمله بهداشت و درمان و بخش عمرانی آماده همکاری هستیم.

سردار مولایی، با اشاره به اینکه سپاه استان البرز در حوزه رسیدگی به مناطق محروم در دو دهستان پلنگ آباد و نجم آباد شهرستان نظرآباد با ایجاد قرارگاه اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان و آموزش انجام داده است، گفت: برای پیشبرد این برنامه‌ها در دیگر نقاط محروم آمادگی داریم.

وی، با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۱۷ منطقه استان، گفت: سپاه این طرح را در ۳۰ منطقه و در قالب احیای قنوات، تأمین آب شرب روستایی، توسعه راه‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری انجام داده است.

فرمانده سپاه استان البرز، با اشاره به اهمیت توسعه سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: تاکنون ۶۰ سوله توسط سپاه استان احداث شده است، آماده راه اندازی شبکه بهداشت و درمان از جمله امکانات سیار در مناطق مختلف استان هستیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها