دفن قربانیان کرونا در بهشت زهرا رکورد زد؛ 70 نفر در یک روز

رییس شورای شهر تهران نسبت به افزایش آمار فوت‌شدگان کرونا هشدار داد.

دفن قربانیان کرونا در بهشت زهرا رکورد زد؛ 70 نفر در یک روز

محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد احتمال متوقف شدن اجرای طرح ترافیک در تهران، گفت: ستاد کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و ما از آنجایی که نظرات‌مان «وتو» می‌شود نظری در این خصوص نمی‌دهیم و شأنمان را حفظ می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تعداد جانباختگان ویروس کرونا در تهران چقدر است، اظهار کرد: روز گذشته 70 فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا (س) دفن شدند. متاسفانه این آمارها رشد کرده است چرا که این عدد تا دفن روزانه 19 نفر نیز رسیده بود، اما روز گذشته به 70 نفر افزایش یافت.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ...
    0

    ستاد كرونا تا بخواهد تصميم گيري كند گورستان ها پر خواهد شد.

  • یونس سعید
    0

    سلام روز گذشته خانم لاری گفتند کل فوتی ها ی کروتا ۱۶۰نفر حالا اگه ۷۰نفر مربوط به تهران باشد پس کل کشور بجز تهران ۹۰نفر فوتی داشتتیم خدا کنه این دروغ خانم لاری راست باشه ای خدا.

  • سونامی
    0

    وقتی بی تفاوتی و نبود مدیریت و عدم شناخت و بی سوادی و نداشتن علم و تخصص در کنار هم قرار گیرد غیر از این رو نمیتوان شاهد بود و با این حرکات ناموزون بجزء پشت کردن به جان مردم بی دفاع و مظلوم و از بین بردن سرمایه ملی و و بی توجهی به زحمات بیدریغ کادر درمان و دیگران عزیزان که دراین چرخه و مسیر در حال خدمتگزاری هستند حرکتی دیگر انجام نخواهد شد . هرچند که رئس جمهور خود را برای تلفات 2 میلیونی بیماران کرونا آماده کرده است و آن را در سخنانش عنوان نمود ،چون در خود توان جبران مالی از کرونا را نمیبینند ولی میتوانند در 1 روز برای حدود 240 نفر نماینده مجلس برای هر نفرشان 231 میلیون بحسابشان واریز کنند ، اینست قانون و عدالت و تدبیر و امید ، که بر عکس تمام مشکلات این مردم ناشی ازهمین بی عدالتی و بی تدبیری و بی قانونی حاکم است . این خانه از بیخ وبن ، بس ویران است .

  • ف ع
    0

    بااین همه مرگ ومیرباز اقای روحانی حرف خودش رامی زندطبق گفته خودش حتی اگردومیلیون نفرایرانی بمیرد بازهم براین اقامهم نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها