آخرین قیمت میوه‌های تابستانه

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت گیلاس و هلو در بازار خبر داد و گفت: بازار میوه شرایط آرامی را تجربه می کند.

آخرین قیمت میوه‌های تابستانه

اسدالله کارگردرباره آخرین وضعیت قیمت میوه‌های تابستانه گفت: هفته گذشته پیش بینی کرده بودیم که قیمت میوه‌های تابستانه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد که این مساله در حال تحقق است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گیلاس صورتی و مشکی به ترتیب حدود ۴ و ۳ هزار تومان کاهش داشته است، افزود: قیمت هر کیلوگرم گیلاس صورتی هم اکنون بین ۵ تا ۱۲ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار است همچنین قیمت هر کیلو گرم گیلاس مشکی ۷ تا ۱۲ هزار تومان است همچنین قیمت گیلاس تکدانه بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است.

کارگر همچنین از کاهش قیمت حدود ۳ هزار تومانی هلو خبر داد و گفت: قیمت هلوی پیش رس بین ۴ تا ۷ هزار تومان و هلوی هسته جدا بین ۷ تا ۱۲ هزار تومان است.

وی قیمت موز را بین ۸ تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم زرد آلوی بادامی ۵ تا ۱۲ هزار تومان، زرد آلو قیسی ۴ تا ۸ هزار تومان، زرد آلوی شیراز بین ۱۵ تا ۲۸ هزار تومان و زرد آلوی کاشان ۴ تا ۸ هزار تومان است.

به گفته کارگر جزئیات قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار به شرح ذیل است که این محصولات با احتساب ۳۵ درصد هزینه حمل و سود خرده فروشی در میوه فروشی‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

آخرین قیمت میوه‌های تابستانه

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خدا ناامیدشون کنه قیمتها بالان تو گرما دلمون پر میزنه برای میوه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها