افزایش 160 درصدی شهرک‌سازی در نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد مقیاس شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی طی سه سال گذشته 160 درصد افزایش یافته است.

افزایش 160 درصدی شهرک‌سازی در نواحی صنعتی خراسان رضوی

مسعود مهدی‌‎زاده مقدم، در بازدید از توسعه ناحیه صنعتی میان‌جلگه، ضمن تأکید بر تجهیز و تکمیل پروژه‌های عمرانی و ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی، اظهار کرد: در سال 98 برای تجهیز زیرساخت‌ها و شهرک‌سازی 347 میلیارد ریال هزینه شده که نسبت به سال 97، 28 درصد رشد داشته است.

وی، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در راستای رشد و توسعه صنعتی اقتصادی و حمایت از صنعتگران و کارآفرینان انجام شده است، عنوان کرد: در سال گذشته 66 پروژه عمرانی با اعتبار347 میلیارد ریال اجرا شد و امسال حدود 500 میلیارد ریال پروژه در دست اجرا است تا با تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شرایط و بسترسازی لازم برای تولید فراهم باشد.

مهدی‌زاده مقدم، با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تصریح کرد: اجرا و تکمیل پروژه‌های آب، برق، گاز، مخابرات، تصفیه‌خانه، راه و ابنیه و نیز ساخت 301 واحد کارگاهی برای صنایع خُرد و کوچک از جمله آنها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، بیان کرد: با توجه به حمایت‌های خاص سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ظرفیت‌های اقتصادی استان، تمایل سرمایه‌گذاری جهت فعالیت از سوی کارآفرینان بسیار زیاد بوده و باید با اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرایط را برای شروع کسب و کار آنها فراهم کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها