دیدگاه‌های زن ستیزانه هیات ۷ نفره هیات رئیسه مجلس؛ نماینده شهررضا : به ما گفت زن باید بچه‌داری کند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان گفت: از ظرفیت زنان در ترکیب هیات رییسه مجلس و کمیسیون ها استفاده نشده است در حالی که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌های زن ستیزانه هیات ۷ نفره هیات رئیسه مجلس؛ نماینده شهررضا : به ما گفت زن باید بچه‌داری کند

سمیه محمودی، نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس، در مورد مقابله سیاست های ضدخانواده که مجلس یازدهم از آن به عنوان اولویت های خود یاد می کند افزود: وقتی در مجلس از ظرفیت زنان در ترکیب هیات رییسه مجلس و کمیسیون ها استفاده نمی شود و یا کارمندان زن حتی نمی توانند در آزمون دبیری کمیسیون‌ها شرکت کنند چطور می توان با سیاست های ضد خانواده مقابله کرد در حالی که زن رکن اصلی آن است.

وی ادامه داد: یکی از انتقادات مجلس یازدهم به دولت، عدم پرداخت یارانه به کودکانی است که تازه متولد می شوند و این در حالی است هیات هفت نفره متشکل از اعضای هیات رییسه مجلس بعد از بررسی درخواست زنان نماینده برای حضور در هیات رییسه کمیسیون ها تاکید کردند که زن باید بچه داری کند و به امورات خانه رسیدگی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: این گونه اظهارنظرها خلاف سیاست های تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده است که رهبری برآن تاکید فراوان داشتند. چرا که باعث می شود زن احساس کند داشتن فرزند باعث دوری وی از اجتماع خواهد شد و در پی آن بنیان خانواده نیز تضعیف می شود.

محمودی گفت: مجلس در حالی در مورد عدم اجرای سیاست های تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده می تواند انگشت اتهام به سمت دولت بگیرد که اصلاح دیدگاه نسبت به جایگاه زن و خانواده را از بدنه خود آغاز کند.

وی افزود: زمانی می توانیم طرح هایی در جهت تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء جایگاه زن را به تصویب برسانیم که نگاه سنتی مجلس نسبت به خانم‌ها تغییر کند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمدرضا عشقی شهروندی از شهرضا اصفهان
    0

    خانم سمیه محمودی نماینده محترمه شهرضا ودهاقان در مجلس شوروی اسلامی از نمایندگان فعال در مجلس شورای اسلامی بوده که در طول دو دوره نمویندگی در مجلس شورای اسلامی در دوره دهم واکنون یازدهم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده ای مستقل وبدور از جنجال وهیاهو به دفاع از کیان مجلس وانجام وظایف خطیر نمایندگی در جایگاه مقدس مجلس شورای اسلامی در حمایت از حقوق حقه زنان ودر تصویب ورد لوایح وطرحهای مجلس شورای اسلامی پرداخته ودر خصوص مسائل شهرستان شهرضا ودهاقان با ایجاد همدلی ووفاق در مسئولان اجرایی وانتظامی ونظامی وفرهنگی واقتصادی شهرستان شهرضا ودهاقان ولزوم توجه به مردم وپاسخگویی به آنان ورسیدگی به مردم وپرسش گری وبازخواست مسئولین شهرستان در جایگاه نمایندگی مردم همت گماشته ورضایت مندی آنان ومسئولین را فراهم نموده .در این میان چندی پیش باتوجه به برخوردهای که در دادسرای دهاقان ومتهمین ومیزان پروندهها ی موجودمطالبی را به قوه قضائیه ارسال که به دستور ریاست محترم قوه قضائیه پیگیری گردیده ،علهیذا ضمن تشکر از سرکار خانم محمودی نماینده محترمه شهرضا ودهاقان واعلام حمایت از مواضع ایشان در دفاع از انقلاب اسلامی ورهبری معظم انقلاب ومواضع ایشان در برخورد با مفسدهای اقتصادی از درگاه ایزد منان برای ایشان وسایر مسئولین خدوم جمهوری اسلامی آرزوی سلامت می نمائیم .

  • بینام
    0

    زن بایددرخانه بشیندخانه داری وبچه داری کندازوقتی زنهاآمدندسرکارفساددرجمهوری اسلامی ایران زیادشدواکثرجوانان بیکارومعتادشدند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      احسنت

    • مادر
      0

      شمااگر قدرتو مدیریت یک زن و داشتید انقد از وجود زنها دراجتماع ترس نداشتید .همیشه ترس دوم بودن و ثابت شدن اینکه زنها عاقلانه تر و دور اندیشانه تر تصمیم میگیرن برای امثال شما کابوسه.الان المان تو کنترل کرونا بهترین عملکرد رو داشت میدونی چرا؟چون صدراعظمش یک زن هست که تمام تصمیماتو بجا میگیره و مردمش هم بیان کردن که بهترین صدراعظم تو تاریخ و داشتن .یذره مغزتو باز کن نزار انقد کلیشه ای و بسته بمونی تا اخر عمرت چون همین الانم با این عقایدت فرد قابل قبولی حتی برای مردها نیستی.فرهنگت ارزوست

  • .....
    0

    ایشون هم بخاطر خودش که یکی ازهفت نفرباشه گفته والا نیمی ازجمعیت کشورخانم هاهستند ولی نیمی ازنمایندگان که خانم نیستند

  • کاربر ناشناس
    0

    حالا که نماینده شدید ببینیم چه میکنید ؟!!به جای این حرفها فکر مردم را بکنید که تمام شهرها دارد وضعیت قرمز میشود. اگر کارایی داریید!!!!؟؟؟؟.

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر کار مثبتی در جهت مشکلات مردم انجام دهید.درست ولی در غیر این صورت یک حقوق چندمیلیونی از بودجه مردم میگیرید و تا آخر عمر ...بدون هیچ حرکت سازنده ای.

  • ناشناس
    0

    ازکدام رکن می گویی بگو کدام عمل را بدون مزد انجام می دهید مگر شما خانواده ندارید مگر رکن اصلی خانواده تان نیستید که به دنبال بهانه ای هستید تا از خانواده فاصله بگیرید واقعآ چه خبره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها