تخت‌های ICU در البرز پر شده است/در هیچ تجمع و مراسمی شرکت نکنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بدون شک اگر مردم مثل موج اول همکاری خوبی با مجموعه بهداشت و درمان داشته باشند، از موج دوم هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

تخت‌های ICU در البرز پر شده است/در هیچ تجمع و مراسمی شرکت نکنید

حسین کریم، روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موج دوم ویروس کرونا در مقایسه با موج اول شیب تندتری دارد، اظهار کرد: آغاز موج دوم شیوع کرونا در البرز باعث افزایش تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و پر شدن تخت‌های «آی سی یو» استان شده است.

وی، ادامه داد: کادر بهداشت و درمان با توجه به افزایش مراجعات مردم و خدمات رسانی به بیماران فشار سنگینی را به دوش دارند و واقعا خسته شده‌اند به همین دلیل از شهروندان درخواست می‌شود بی دلیل به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند تا کادر بهداشت و درمان بتوانند به کسانی که نیاز واقعی دارند خدمات ارائه دهند.

کریم، افزود: هر چند برخی از شهرستان‌های البرز در وضعیت قرمز قرار دارند ولی مجموع استان هنوز در وضعیت زرد است و شرایط بحرانی ندارد.

این مسئول اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ وجه در تجمعات و مراسم‌هایی که دعوت می‌شوند شرکت نکنند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

کریم، تاکید کرد: هنوز ممنوعیت خاصی برای اصناف، واحدهای اقتصادی فعال و ... در کرج صادر نشده بنابراین از مردم درخواست می‌شود با رعایت فاصله اجتماعی، اصل شستشوی ۲۰-۲۰ دست‌ها و استفاده از ماسک اجازه ندهند ممنوعیت‌ها به کرج بازگردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، اضافه کرد: بدون شک اگر مردم مثل موج اول همکاری خوبی با مجموعه بهداشت و درمان داشته باشند، از موج دوم هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها