فال روزانه دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۶ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. تاکنون زندگی را جدی نگرفته‌اید و سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید زمان آن است که رویکردی جدی و واقع‌گرایانه به زندگی در پیش بگیرید. ماه‌های شهریور و مهر امسال را به آرامی و بدون مشکل پشت سر خواهید گذاشت، اما اسفند و فروردینی که در پیش دارید، دشوارترین ماه‌های سال تولدتان به حساب می‌آیند و در این ماه‌ها بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید و در ماه‌هایی که به پایان سال تولدتان باقی مانده، شرایطی برای افزایش دانش و مهارت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سال تولدتان را با دستاورد‌های جدید به پایان برسانید.

فروردین

با انرژی و اعتمادبه‌نفس از خواب بلند شده‌اید، به لطف این روحیه مشکلات را از سر راه بردارید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان دعوت هستید و در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌تر‌های خانواده حل کنید. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست‌های خود داشته باشید.

اردیبهشت

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. احتمال ایجاد مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بسیار است. اصرار دارید که کار‌ها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. کار‌ها را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی از روز را برای خودتان کنار بگذارید.

خرداد

کار‌های زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کار‌های روزانه بدست خواهید آورد و تمام کار‌های امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. احتمال ایجاد سوء‌تفاهم میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

تیر

توجه بیشتری در امور مالی داشته باشید چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر کنید. اعضای خانواده را در شادی‌های خود سهیم کنید. با مشکلی در محل‌کار روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. به یاد خاطره‌های خوش گذشته می‌افتید و یاد ایام قدیم در ذهن‌تان تداعی می‌شود. کدورت و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

مرداد

خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می‌کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرز‌های ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. ایده بکری به ذهن‌تان خطور کرده، اما برای اجرای این ایده هراس دارید و نمی‌دانید چه کار باید بکنید. این ایده را دست‌کم نگیرید و امروز فکری که به ذهن‌تان رسیده را با اطرافیان و افرادی که تجربه و مهارت بیشتری نسبت به شما دارند در میان بگذارید و روی کمک این افراد برای اجرای این ایده حساب‌باز کنید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

شهریور

روز پرحادثه‌ای را آغاز کرده‌اید و بهتر است که بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. وقت خود را با فکر به چیز‌های پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. اعتماد کافی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و قبل از اینکه این وضعیت کار را به جای باریک بکشاند، فکری به حال آن بردارید.

مهر

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبرو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیاندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید. درستکاری پیشه کنید و اسیر وسوسه‌های دنیا نشوید. خبر مسرت‌بخشی را دریافت خواهید کرد. برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید. برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید. کار‌های عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید.

آبان

یکی از اعضای خانواده به موقعیت اجتماعی شما حسادت می‌کند و این وضعیت امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که تمام مشکلات دنیا را نمی‌توانید حل کنید و غصه بیش‌از‌حد فایده‌ای ندارد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. انتظارات خود را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان کمتر کنید.

آذر

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. فردی از شما درخواست کمک مالی دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید، اما در قبال پرداخت پول، از ایشان تضمین دریافت نمایید. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. در کار‌ها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. امروز بر سر مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

دی

تلاش‌های یکی از اعضای خانواده امروز به بار می‌نشیند و به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا می‌کند. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند. دستی گشاده دارید و انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. عشقی گرم و آتشین در انتظار شما است. تلاش‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نادیده نگیرید.

بهمن

امروز فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، تجربه‌های گران‌بهایی را با شما درمیان خواهد گذاشت. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کار‌ها به کمک‌تان می‌آیند. مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصتی از روز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید.

اسفند

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها