هشدار حسام‌الدین آشنا درباره کرونا:

در هر ۱۰ دقیقه یک ایرانی از کرونا جان‌ باخته است

مشاور رئیس‌جمهوری با اشاره به مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد.

در هر ۱۰ دقیقه یک ایرانی از کرونا جان‌ باخته است

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

« ‏در هر ده دقیقه یک ایرانی از کووید ۱۹ جان‌ باخته است.
هیچ چیز عادی نشده‌است.»

سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز طی گزارشی از ابتلای ۲۵۶۰ نفر دیگر در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته به بیمار ویروس کرونا (کووید۱۹) خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند.

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، تاکنون در کشور ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. با احتساب جان باختگان طی روز گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    به خود علت حقیقی ظهور بلا و وبای فراگیر را بباورانیم و خود را اصلاح کنیم --- چرا نمی خواهیم به خود بباورانیم که کووید 19 یک بلا و وبای الهی همه گیر است و بخاطر خطاها و گناهان کبیره ی روزمره که بشر پیوسته با قصد و ناخود آگاه و با بی تفاوتی ولی با اصرار مرتکب می شود و ضرورتهای وحیانی دین خداوند را در رفتار و گفتار و پندار نادیده می گیرد او را را فرا گرفته است؟؟؟!!! چرا باور نداریم اگر بشر به خود نیاید و این معصیت بزرگ همیشگی را ترک نکند و توبه ی صادقانه به درگاه یگانه ذات اقدس احدیت خداوند عرضه ننماید و خود را مطابق خواسته های خداوند در وحی اصیل الهی مانند قرآن کریم اصلاح ننماید این بلای وبا گونه او را رها نخواهد کرد و پیوسته از بشر قربانی خواهد گرفت؟؟؟!!! اگر همگی دست به دعا شویم و با خواندن یگانه ذات اقدس توانای مطلق همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر خداوند بی هیچ شریک به او صادقانه وعده جدی اصلاح دست جمعی خویشتن خویش را بدهیم شاید خداوند با مهربانی فراگیر خود صداقت ما را در این توبه بپذیرد و بلا را از سر ما رفع نماید. خداوند در وحی اصیل خود به پیامبران از جمله پیامبر اسلام علت ظهور و فراگیر شدن بلاها و وباهای فراگیر را که تابع ارداه او هستند آشکار بیان نموده و راه نجات و رهایی از این بلاها و وباها را آشکار کرده است و بشر باید تا فرصت باقیست برای نجات و رهایی خود مطابق با لازمه های این راه تا دیر نشده است صادقانه به اصلاح همیشگی رفتا و گفتار خود بپردازد.

    نظرات شما -
    • خلیل
      0

      اگر وبا و بلای الهی هست اونایی که ماسک میزنند دارند تو چوب اونایی که ماسک نمی زنند میسوزند خدا بلا می‌فرسته اما ادمیزاد هم باید عقلی که خدا داده بکار بگیره فقط دعا نیست ما ازهمه امامان و پیامبران میخواهیم به ما قدرت بدهند که این ویروس از دنیا کنده بشه اما بنظر شما در کتاب پیشگویی که سال 2020این اتفاق خواهد افتاد را نوشته است خدا از سالها قبل به فکر این بوده 2020بلا خواهد داد

  • خلیل
    0

    سلام جناب مشاور با ما امار 163نفر داری تو اخبار میخونید؟؟؟ چرا راههای شهرها و استانها را نمیبندید یک نمونه من عرض کنم فردا شما تو اخبار خوندید بیایید دوباره تذکر بدهید کرج یک هفته تعطیل کرده بنظر شما کرجی ها تو این یک هفته کجا ویروس را منتقل خواهند کرد؟مازندران بیچاره مردم میمیرن بعد میگی ما گفتیم گوش نکردند چرا راههای همه شهر ها و استانها بازه شما سیزده بدر نگذاشتی کسی تکان بخوره الان که شیوع گسترش پیدا کرده دارید با ما اخبار را از تو اینترنت میبینید

  • جواد
    0

    خدا را شکر که شما هستید اگر رئیسی بود یا قالیباف فکر کنم هر 5 دقیقه یک نفر می مرد روحانی مچکریم

  • مش جمعه
    0

    سلام بر مرد نام آشنا، مشاور محترم بعد اقتصادی ذهنت رو بکار بیانداز شاید مشکلات کرونایی هم کم شود. نام آشنا مردم بخاطر در آمد و رفع مشکلات اقتصادی مجبورند که در حال تردد باشند.شما هم مثل کشورهای حوزه خلیج فارس به مردم کمک کنید تا در خانه بمانند

  • جدی
    0

    دین شناسان در روز مبادای فراگیر شدن وبای کرونا چه باید بکنند؟؟؟!!! --- روزهای مبادا ؛ روزهای نیاز مبرم بشر به چیزهایی است که یافتن آنها از سخت ترین کارها در کم یاب ترین فرصتها است. وحی اصیل الهی به پیامبران از جمله قرآن کریم که در خطاب به بشریت به پیامبر اسلام ابلاغ شده آکنده از پند و اندرز و نوید و هشدار است برای چگونگی رفتار در جلوگیری از آمدن روزهای مبادا و چگونگی رهایی از این روزها اگر آمدند و بشر را به خود گرفتار کردند. دین شناس را قرآن فرا خوانده است به تفقه یا کاوش گرایی در وحی الهی برای آگاه شدن به روزهای مبادا و آگاه کردن مردم خویش به نیازها و لازمه های مقابله با این روزها و چگونگی برون رفت و رهایی از این روزها «وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ» ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾. حال در این روز مبادای فراگیر شدن وبای کشنده ی کرونا ، که بی تردید با مشیت الهی بر سر بشر فرود آمده است ، این گوی و این میدان در اختیار دین شناسان است که با آگاه شدن به پندها و اندرزها و نویدها و هشدارهای وحی الهی ببیند برای آمدن چنین روزهای مبادا و مقابله با آنها اگر آمدند و جلو گیری از تکرار آنها چگونه مردم خود را با خواسته های وحی الهی باید آگاه سازند؟؟؟!!!

  • جواد
    0

    تو دیگه لال شو

  • ناشناس
    0

    آقا خلیل!!! بهتره یه کمی با دقت بیشتر و جمله به جمله نوشته ها را پیش از نقد بخونی و بعد ایراد بگیری.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها