جدال خونین ۲ شرور سابقه دار در گلستان/ متهمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش این شهرستان در پی نزاع خونین خبرداد.

جدال خونین ۲ شرور سابقه دار در گلستان/ متهمان دستگیر شدند

سرهنگ محمود علی فر، اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی عمدی دو دستگاه موتورسیکلت و یک فقره سرقت همراه با تهدید در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی، افزود: با حضور پلیس مشخص شد یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان با تهدید و زور وارد منزل دوست شرور و سابقه دار خود شده و پس از آتش زدن دو دستگاه موتورسیکلت، تخریب قسمتی از منزل و سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریخته است.

علی فر، تصریح کرد: شرور سابقه دار به منظور انتقام جویی به دنبال دوستش رفته که در بین راه برادر وی را که با خودروی سواری در حال تردد بوده مشاهده کرده و به سمت خودرو تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس، بیان کرد: متهم بعد از ایراد خسارت به خودرو، به پاتوقی که دوستش در آن جا حضور داشت رفته و با سلاح گرم وی را مجروح کرده و متواری می شود.

علی فر، با اشاره به حضور پلیس و تیم های امدادی در پاتوق مورد نظر و انتقال مجروح به مراکز درمانی، تصریح کرد: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران در کمتر از دو ساعت مخفیگاه شرور متواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس، با اشاره به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز از مخفیگاه متهم، گفت: هر دو شرور در تحقیقات اولیه پلیسی، به ارتکاب جرم اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

وی، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها