تعطیلی فعالیت مراکز فرهنگی هنری و سینماها در استان فارس

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، از تعطیلی مجدد فعالیت مراکز فرهنگی هنری و سینماها در شیراز و استان فارس خبر داد.

تعطیلی فعالیت مراکز فرهنگی هنری و سینماها در استان فارس

بهروز مرامی، گفت: کلیه فعالیت‌های آموزشی آموزشگاه‌های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شامل (گروهی و انفرادی) و سینماها به منظور حفظ سلامت افراد جامعه و هنرجویان از یکشنبه ۱۵ تیرماه به مدت یک هفته، تعطیل است.

وی، با توجه به وضعیت ویژه جامعه در خصوص اخبار انتشار ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که متوجه افراد است، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد فرهنگی، هنری و مؤسسات مهارت آموزی کاردانش و فعالیت سینماها بدین شکل ابلاغ می‌گردد.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس، افزود: بر اساس این ابلاغ و تصمیم اتخاذ شده توسط کمیته نظارت و بازرسی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، کلیه فعالیت‌های آموزشی آموزشگاه‌های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شامل (گروهی و انفرادی) تحت پوشش این اداره کل و فعالیت سینماها و برپایی مراسم فرهنگی هنری از امروز تا شنبه ۲۱ تیرماه جاری تعطیل اعلام می‌شود.

مرامی، یادآورشد: محدودیت‌های اعمال شده در سطح استان به مدت یک هفته خواهد بود و در صورتی که وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان بهتر شد به حالت عادی برمی‌گردیم، اما اگر شرایط بدتر شد مجبور هستیم محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را ادامه دهیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها