جمع آوری ۲۹۴ معتاد متجاهر در استان زنجان

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از جمع آوری ۲۹۴ معتاد متجاهر در استان خبر داد و اظهار کرد: در چهار مرحله جمع آوری معتادین انجام شد.

جمع آوری ۲۹۴ معتاد متجاهر در استان زنجان

فاطمه رضایی، ظهر یکشنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر در محل استانداری زنجان، بر تقویت اقدامات پیشگیرانه مواد مخدر در استان تاکید کرد و گفت: با شیوع بیماری کرونا معتادین تحت اقدامات بسیاری خوبی قرار گرفتند.

وی، از جمع آو ری ۲۹۴ معتاد متجاهر در استان خبر داد و اظهار کرد: در چهار مرحله جمع آوری معتادین انجام شد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، با بیان اینکه ۶۴ طرح و برنامه پیشگیری از مواد مخدر در استان طی سال گذشته انجام شده است، گفت: طرح یاری گران زندگی در زنجان اجرا می‌شود.

رضایی، با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد در مدارس توسط آموزش و پرورش استان زنجان با اقدامات لازم به خوبی جلو می‌رود، افزود: اولویت مهم در حوزه صیانت از خانواده‌ها در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موضوع پیشگیری است.

وی، ابراز داشت: اقدامات خوبی در استان در زمینه پیشگیری از مواد مخدر انجام شده و کمیته‌های مختلفی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فعال هستند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان زنجان، تصریح کرد: پس از درمان معتادین باید انگیزه زندگی برای بهبودیافتگان ایجاد شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها