۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد.

۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد

رضا جمالی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر بازار بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا گشت‌های متعددی اجرا می‌شود.

وی، از انجام ۷۳۲ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی در استان بوشهر طی سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در این گشت‌ها حضور داشته‌اند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست امسال ۶۷۱ مورد پرونده تخلف اقتصادی در استان بوشهر به تعزیرات ارسال شد.

وی، ارزش این پرونده‌ها را ۸.۳ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: گشت‌های بازرسی در استان بوشهر نسبت به سال قبل حدود ۱۷ درصد افزایش یافته و پرونده‌های تشکیل شده نیز افزایش ۹۱ درصدی دارد.

جمالی، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در مقابله با گران‌فروشی و دیگر تخلفات صنفی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود مردم با مشاهده هرگونه تخلف آن را گزارش کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها