نماینده گرگان خطاب به ظریف:

مثل سردار سلیمانی باشید

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی از وزیر خارجه خواست سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهد.

مثل سردار سلیمانی باشید

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی مسائل سیاست خارجی گفت: من از آقای ظریف سوالی دارم. ایشان اعلام کردند سیاست های ما همیشه موفقیت آمیز است و همیشه ژست موفقیت را گرفتم ولی مسیری که طی کردم همیشه منفعلانه بوده است. ارتباط تجاری و اقتصادی ما در واردات و صادرات تعطیل است.

این عضو کمیسیون انرژی افزود: من در استان گلستان هستم، پنج ماه است مرز ایران و ترکمنستان تعطیل است. علی رغم اینکه ۳۴-۳۵ درصد مردم گلستان سنی و ترکمن هستند و می توانند ارتباط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان ایجاد کنند ولی کاری از طرف وزارت خارجه انجام نشده است. استان گلستان یک استان کشاورزی خیز است و پرروش مرغ دارد اما کجا ما به ترکمنستان صادرات داشتیم.

سنگدوینی با طرح این سوال که چرا مشکل گاز ایران و ترکمنستان تا الان حل نشده است؟، گفت: شما می گویید ما تسهیل گر هستیم. اگر بودید مردم گلستان در شرایط بد اقتصادی نبودند. در کریدور شمالی، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان رضوی، شمالی اصلا صادرات و واردات با اوراسیا تعطیل است پس ژست موفقیت نگیرید.

نماینده مردم گرگان در مجلس خطاب به ظریف گفت: ببینید شهید سلیمانی چه کرد؟ و چه عظمتی ایجاد کرد. مثل سردار سلیمانی باشید که کشور را از داعش ملعون نجات دادند.

وی در پایان گفت: من به عنوان بچه کشاورز می گویم که مسیر ترکمنستان و اوراسیا را برای منطقه و کریدور شمال - جنوب باز کنید.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    نمایندگان چرا مانند سردار سلیمانی نیستند ؟؟؟؟؟!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها