گاف رقیب ترامپ: من شوهر جو بایدن هستم!

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا هنگام سخنرانی اینترنتی گاف دیگری داد و خود را «شوهر جو بایدن» معرفی کرد!

گاف رقیب ترامپ: من شوهر جو بایدن هستم!

به گزارش خبر فوری به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به زوال عقل متهم شده است، هنگام سخنرانی اینترنتی در انجمن ملی آموزش این کشور، خود را «شوهر جو بایدن» معرفی کرد.

این گاف بایدن، با تمسخر شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

این در حالی است که نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در اولین کنفرانس خبری خود پس از سه ماه گاف‌های بسیاری داشته که از همین رو شبهات زیادی بر زوال عقل او ایجاد شده است. بایدن پس از سه ماه اولین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد، اما در طول آن اشتباهات و گاف‎‌های بسیاری به چشم می‌خورد.

به همین دلیل در انتهای جلسه یکی از خبرنگاران از او درباره انجام آزمایش «زوال عقل» پرسید و او هم در پاسخ گفت: «من این تست را داده‌ام در واقع باید بگویم مرتب این تست را انجام می‌دهم. اما بی‌صبرانه منتظرم تا توانایی عقلی من را با رقیبم مقایسه کنید.»

این مسئله تا جایی پیش رفته که درخواست پاسخ چکاپ او داده شده، اما در طول این مدت او تنها از آزمایشات جسمانی خود رونمایی کرده و هیچ اطلاعاتی از انجام تستی مربوط به توانایی عقلی خود منتشر نکرده است.

همچنین یکی از متخصصان پزشکی عمومی دانشگاه ایلینوی شیکاگو نیز با اشاره به تست‌های بایدن گفته است او از نظر جسمانی حال بسیار خوبی دارد و تنها آزمایشی که روی او انجام نشده «تست توانایی عقلی» اوست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها