اردوگاه آبی در قرمزترین حالت ممکن / استقلالی‌ها از امروز قرنطینه می‌شوند

به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان استقلال به کرونا، دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم لغو شد.

اردوگاه آبی در قرمزترین حالت ممکن / استقلالی‌ها از امروز قرنطینه می‌شوند

صبح دیروز فوتبال ایران با یک شوک خبری عجیب مواجه شد. در شرایطی که همه چیز برای برگزاری دیدارهای هفته بیست و سوم در جای جای ایران فراهم بود، به ناگهان خبری اعلام شد که تست کرونای تعدادی از بازیکنان استقلال،‌ کاپیتان آبی ها و مسعود ریگی مثبت است. تست هایی که پس از سفر آبی ها به اهواز گرفته شده بودند و حالا حکایت از آن داشتند که این سفر علی رغم یک شکست 2-1 مقابل فولاد، فولادی که آن ها هم حالا 11 بازیکن خود را کرونایی می بینند و این احتمال وجود دارد که در ادامه اما تعداد استقلالی های مبتلا به کرونا بیشتر شد و تست بازیکنانی همچون مهدی قائدی، میلیچ، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، محمد دانشگر و داریوش شجاعیان مثبت اعلام شد تا وضعیت در اردوگاه آبی قرمزتر از همیشه باشد.

اردوگاه آبی در قرمزترین حالت ممکن / استقلالی‌ها از امروز قرنطینه می‌شوند

پایان لیگ برای استقلال؟

آبی ها در شرایط توسط ویروس کرونا مورد هجوم قرار گرفتند که قرار بود عصر امروز تهران را به مقصد جم ترک کنند و فرداشب مقابل تیم پارس جنوبی جم به میدان بروند. با این حال مثبت شدن تست تعداد قابل توجهی از بازیکنان استقلال در نهایت مدیران این باشگاه را برآن داشت تا و اجازه سفر به جم را ندهند. این در حالی است که سازمان لیگ اعلام کرد که هنوز نامه ای رسمی در این خصوص از استقلالی ها و آزمایش ها هم باید با این حال عدم سفر استقلال به جم به این معناست که بازی فردای این تیم مقابل پارس جنوبی قطعا برگزار نخواهد شد و با توجه به قرنطینه شدن بازیکنان استقلال، دیدار هفته بعد آن ها مقابل تراکتور هم قطعا لغو می شود.

اردوگاه آبی در قرمزترین حالت ممکن / استقلالی‌ها از امروز قرنطینه می‌شوند

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که بازیکنان استقلال تهران که آزمایش کرونای ۱۲ نفر از آنان مثبت اعلام شده است، از امروز (یکشنبه) ۱۵ تیرماه قرنطینه می‌شوند.

مهرزاد خلیلیان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به مثبت شدن تست کرونای ۱۲ نفر از بازیکنان استقلال تهران، اظهار داشت: بازیکنان استقلال قرنطینه می‌شوند و از بازیکنان سایپا هم که در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال به میدان رفتند، تست کرونا گرفته می‌شود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: با این وضعیت، دو الی سه دیدار آتی استقلال به تعویق خواهد افتاد.

وی تأکید کرد: با این وضعیت، بیش از ۲۵ درصد بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شدند که باید به قرنطینه بروند و تمرینات این تیم نیز تعطیل شود.

خلیلیان با بیان اینکه همه بازیکنان تمام تیم‌ها باید تست کرونا بدهند، درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه‌ریزی مسابقات بر عهده سازمان لیگ است و آنها درباره ادامه مسابقات یا توقف آن تصمیم می‌گیرند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها