قلعه‌نویی: بازی با سایپا برای ما حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای هر بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و دیدار با سایپا برای ما یک فینال محسوب می‌شود.

قلعه‌نویی: بازی با سایپا برای ما حکم فینال دارد

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپا‌هان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: تست کرونای تعدادی از فوتبالیست‌ها مثبت شده که این موضوع نگران کننده است و برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم. واقعا شرایط خوب نیست و امیدوارم مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند.

سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه چقدر به نایب‌ قهرمانی تیمش امیدوار است، گفت: ما امیدوار هستیم، اما برنامه‌ریزی ما بازی به بازی است یعنی هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. همین بازی با سایپا هم برای ما فینال است و باید با تمام وجود بازی کنیم. در جام حذفی هم یک بازی عقب‌افتاده داریم که امیدواریم هر چه زودتر برنامه آن را اعلام کنند و بتوانیم برنامه‌ریزی خودمان را انجام دهیم.

تیم سایپا با برنامه بازی می‌کند

قلعه‌نویی درباره بازی تیمش برابر سایپا تصریح کرد: سایپا تیم بسیار جوانی است و مربی بسیار کاربلدی دارد و این تیم فوتبال با برنامه‌ای را بازی می‌کند. به طور طبیعی بازی بسیار سختی داریم و امیدواریم با توجه به بازی بسیار خوبی که هفته قبل انجام دادیم، همان روند ادامه داشته باشد. سایپا در لایه‌های دفاعی قرار می‌گیرد و بیشترین هدف آن‌ها ضدحمله است. ما در طول هفته براساس این موضوع تمرین کردیم.

او ادامه داد: همه کشور‌ها با ویروس کرونا درگیر هستند، اما امکانات و توانشان از مملکت ما بیشتر است و شیوه نامه‌های بهداشتی را به نحو احسن انجام می‌دهند. اگر بازی در سایر کشور‌ها برگزار می‌شود به طور حتم در روز‌های گذشته قرنطینه شده‌اند. فرهنگ قرنطینه در مملکت آن‌ها وجود دارد، اما ما به خاطر مشکلات اقتصادی یا دغدغه‌هایی که داشتیم، به طور حتم نتوانستیم قرنطینه را خوب انجام بدهیم.

برای همه افراد درگیر ویروس کرونا آرزوی سلامتی می‌کنم

قلعه‌نویی تصریح کرد:‌ به هر حال برای افرادی که روی تخت بیمارستان هستند و یا ورزشکارانی که در ورزش به این مشکل برخورده‌اند، آرزوی سلامتی می‌کنم، امیدوارم مسئولان فکری اساسی در این باره کنند.

او درباره نحوه تست‌گیری در تیم سپاهان اظهار کرد: ما از زمان شروع تمریناتمان هر ۵ روز یک بار تست کرونا گرفتیم که جا دارد از تیم پزشکی و آزمایشگاه تشکر ویژه‌ای کنم. همچنین ۲، ۳ نفر از تیم ما در تمرینات تست‌شان مثبت شد و قرنطینه شدند، اما بعد از آن خوشبختانه هیچ مشکلی به وجود نیامد. در مورد رعایت پروتکل ها، تیم پزشکی و پشتیبانی نهایت محبت و رسیدگی را دارند که باید از آن‌ها تشکر کنیم، اما کار بسیار سختی است، انشاالله خدا به همه سلامتی بدهد و این ویروس لعنتی هم نابود شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ارمان سامانی
    0

    احساس میکنم اقای قلعه نوعی به احتمال زیاد از عینک استفاده میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها