چگونه در کمتر از ۵ دقیقه بیمه مسافرتی بخریم؟

بیمه مسافرتی می‌تواند هزینه‌های پیش بینی نشده سفر از جمله جا ماندن از پرواز، گم کردن چمدان، هزینه‌های بستری و درمان، هزینه‌های دندانپزشکی، تهیه دارو و مواردی از این دست را در بر بگیرد.

چگونه در کمتر از ۵ دقیقه بیمه مسافرتی بخریم؟

در دنیای امروزه دیگر خرید بیمه مسافرتی https://ghasedak24.com/خرید-بیمه-مسافرتی یک هزینه بیهوده و غیر ضروری برای سفر نیست. چرا که این کار به یک ضرورت برای دریافت ویزا بدل شده است و تعداد زیادی از کشورها بدون بیمه مسافرتی، مجوز ورود شما به خاک کشور خود را صادر نخواهند کرد. البته بد نیست بدانید که بسیاری از مسافران ابداً به این اجباری بودن خرید بیمه مسافرتی توجهی ندارند و بعد از خرید بلیط هواپیما به هر مقصد دلخواه، بیمه نامه سفر خود را نیز تهیه می‌کنند.

این افراد به این باور رسیده اند که صرف هزینه ای کوچک برای رزرو بیمه مسافرتی در نهایت ممکن است منجر به جبران هزینه های بزرگتری در سفرشان گردد. هزینه هایی نظیر امور پزشکی، گم کردن مدارک یا چمدان، فوت یا بیماری ناگهانی و... که یک مسافر، تنها زمانی قادر به پرداخت آنها است که از پشتوانه محکمی نظیر بیمه مسافرتی برخوردار باشد. اما بیمه مسافرتی چیست و در چه سفرهایی باید خریداری شود؟ برای یافتن پاسخ، با قاصدک 24 در ادامه مطلب " چگونه در کمتر از 5 دقیقه بیمه مسافرتی بخریم؟ " همراه باشید.

بیمه مسافرتی چیست؟

بیمه مسافرتی یکی از انواع بیمه است که توسط شرکت های بیمه و دفاتر خدمات مسافرتی به مسافران فروخته می‌شود. این نوع بیمه، بسته به اینکه از چه شرکتی و با چه تعهداتی خریداری شده است می‌تواند هزینه های پیش بینی نشده سفر از جمله جا ماندن از پرواز، گم کردن چمدان، هزینه های بستری و درمان، هزینه های دندانپزشکی، تهیه دارو و مواردی از این دست را در بربگیرد. به همین دلیل نیز توصیه می‌شود تا مسافران قبل از تهیه بیمه نامه سفر به خوبی تحقیق نمایند و شرکت بیمه ای را انتخاب نمایند که کاملترین پوشش را در بیمه های مسافرتی به خریداران خود ارائه می‌کند.

بر همین اساس در این میان بسیاری از مسافران، بیمه مسافرتی سامان را برای این کار انتخاب می‌کنند. چرا که این شرکت بالاترین سقف تعهدات را به مشتریان خود ارائه می‌کنند و کاملترین پوشش ها را در بیمه خود شامل می‌شود. برای خرید بیمه مسافرتی سامان دو راه وجود دارد و آن هم این است که مسافر می‌تواند برای این کار خود به شخصه به دفاتر بیمه سامان مراجعه نماید و یا اینکه یکی از وب سایت های معتبر فروش اینترنتی خدمات سفر نظیر قاصدک 24 را برای این کار انتخاب نماید.

در چه سفرهایی باید بیمه مسافرتی بخریم؟

خرید بیمه مسافرتی به نوع خاصی از سفر خلاصه نمی‌شود با این حال اغلب به بیمه نامه هایی که برای سفرهای خارجی صادر می‌شوند، بیمه مسافرتی و به بیمه نامه هایی که پس از خرید بلیط هواپیما داخلی تهیه می‌شوند، بیمه حوادث می‌گویند. از این رو در هر نوع سفری می‌توان یکی از بیمه نامه های مسافرتی را خریداری نمود. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که امروزه خرید بیمه مسافرتی برای سفر به بسیاری از شهرهای دنیا ضروری است و مسافر باید قبل از اینکه برای دریافت ویزای خود اقدام نماید، بیمه نامه مسافرتی معتبری را تهیه و با سایر مدارک خود به سفارت مربوطه تحویل نماید.

در سفرهای داخلی اما این کار اغلب توسط مدیران تورهای مسافرتی به انجام می‌رسد. بنابراین مسافری که در نظر دارد تا با آژانس های مسافرتی سفر کند باید به این نکته توجه نماید که آیا توری که خریداری می‌کند دارای بیمه حوادث است یا خیر. بدیهی است که در سفرهای دسته جمعی خرید تورهای مسافرتی همراه با بیمه، در اولویت است چرا که در این صورت مسافر با خیال آسوده تری برای سفر خود آماده می‌شود.

خرید بیمه مسافرتی از قاصدک 24

قاصدک 24 یکی از وب سایت های معتبر فعال در کشور در زمینه فروش خدمات مسافرتی است. این وب سایت انواع بلیط هواپیما چارتر و سیستمی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین و با بهترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه می‌کند. البته خدمات قاصدک 24 تنها به فروش بلیط خلاصه نمی‌شود و این مجموعه طی همکاری با بیمه سامان انواع بیمه نامه های مسافرتی را نیز در پلن های گوناگون به فروش می‌رساند.

برای خرید بیمه مسافرتی قاصدک 24 ابتدا باید در صفحه نخست روی گزینه " بیمه مسافرتی" در بالای صفحه کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات درخواستی، به جستجوی بیمه نامه مسافرتی مورد نیاز خود بپردازید. حال باید از میان پلن های نمایش داده شده یک پلن را برگزیده و بیمه مسافرتی دلخواه خود را خریداری نمایید. فراموش نکنید که قبل از این کار، جزئیات هر پلن را مشاهده نمایید و به نوع پوشش و سقف تعهدات بیمه در هر آن دقت کنید. در ادامه نیز با وارد کردن اطلاعات هویتی خریدار و مسافران به درگاه بانکی متصل شوید و خرید خود را نهایی کنید.

اگر قاصدک 24 را برای خرید بیمه مسافرتی خود انتخاب کرده اید، فراموش نکنید که از سایر خدمات این مجموعه نیز بهره بگیرید. به طور مثال شما می‌توانید بلیط هواپیما خارجی خود را از سایت قاصدک 24 خریداری کنید یا سایر بلیط های سفر را از اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 تهیه نمایید. به یاد داشته باشید که برای این کار تنها کافی است تا نسخه اندروید این اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود نمایید. در نهایت نیز برای رزرو هتل خود در سراسر کشور به صورت آنلاین می‌توانید از بخش مربوطه در این سایت کمک بگیرید و اتاق خود را با بیشترین تخفیف ممکن رزرو نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها