ایجاد ۱۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کرمان در آینده نزدیک

رییس کل دادگستری استان کرمان، گفت: با راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ضمن واسپاری بخشی از امور قضایی به مردم و توسعه شفافیت، دسترسی مردم به خدمات قضایی تسهیل و تسریع شده است.

ایجاد ۱۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کرمان در آینده نزدیک

یدالله موحد، در مراسم افتتاح یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی در کرمان، افزود: در حال حاضر ۴۲ دفتر خدمات الکترونیک قضایی درراستای تکریم ارباب رجوع، تسهیل در کار مردم، کاهش مراجعات مردمی به دستگاه قضایی و استفاده از فناوری های نوین در استان کرمان فعال شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، با اشاره به این مطلب که راه اندازی ۱۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید نیز در برنامه کاری دادگستری کل استان کرمان قرار دارد، عنوان کرد: در حال حاضر ۵ دفتر الکترونیک قضایی در مرکز استان کرمان در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

موحد، یادآور شد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خدماتی از جمله خدمات تقدیم دادخواست و لوایح توسط مردم به دستگاه قضایی و ارائه گواهی های عدم سوء پیشینه را ارائه می کنند.

وی، تصریح کرد: امیدواریم فعالان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در این بستر ایجاد شده در استان کرمان و کشور، اهداف قوه قضاییه در راه اندازی این دفاتر را همواره مد نظر قرار دهند و به کرامت مراجعان و ارتقای خدمات قضایی در حوزه ماموریت خود توجه لازم را معمول دارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها