پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کبیر کوه ایلام

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام، از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کبیر کوه روستای پاکل توسط نیرو‌های هلال احمر خبر داد.

پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کبیر کوه ایلام

علی اصغرعلی اکبری، سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: شب گذشته و در پی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک مرد ٣۵ ساله در ارتفاعات کبیر کوه روستای پاکل بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد.

علی اکبری، بیان کرد: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان در این عملیات به منظور جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده به محدوده آخرین تماس فرد مفقود شده اعزام شدند.

وی، اظهار کرد: با تلاش بی وقفه نجاتگران ، فرد ۳۵ ساله مفقود شده که به دلیل ضعف جسمانی شدید ناشی از کوهپیمایی قادر به ادامه مسیر نبود ، ساعت ۴ صبح پیدا شد و بعد از انتقال به پایین کوه ، به خانواده و بستگانش تحویل داده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام، مطرح کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند با شماره سه رقمی (۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر) تماس بگیرید.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • زرین تاج جهانگیری
    0

    دکترتاجگردن نماینده باشت وگچساران رامیپسندیم یارمظلومان است وانهارادرک میفرماییدخداوندیارش باشدعالی عالیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها