فردا؛ آخرین مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۴ تیر ماه است.

فردا؛ آخرین مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه مهلت ویرایش اطلاعات پذیرفته شدگان طرح اقدام ملی مسکن تا ساعت ۲۴، شنبه ۱۴ تیر است، گفت: بیشترین میزان مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن متعلق به تهرانی‌ها با ۱۵۵ هزار نفر و کمترین میزان مشارکت مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۶۳ هزار نفر است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۴ تیر فرصت ویرایش اطلاعات خود را در سامانه tem.mrud.ir دارند، افزود: برخی از اطلاعات از جمله شهر محل سکونت و کد ملی قابل تغییر نیستند، اما بخشی از اطلاعات از جمله نشانی در صورت تغییر، باید ویرایش شوند.

اصلانی ادامه داد: تسهیلات اقدام ملی مسکن برای هر واحد مسکن ملی ۱۰۰ میلیون تومان است.

به گفته او، آورده سازنده برای هر واحد حداکثر ۲۰ درصد است و ۸۰ درصد تسهیلات به هر واحد به سازندگان تعلق می‌گیرد. همچنین تسهیلاتی که سازندگان برای ساخت مسکن ملی دریافت می‌کنند قابل انتقال به خریدار است و خریداران متعهد می‌شوند، بازپرداخت تسهیلات خریداری شده را انجام دهند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه عملیات اجرایی ساخت مسکن در همه استان‌ها شروع شده است، توضیح داد: استان زنجان پیشروترین استان‌ در ساخت مسکن ملی است و استانی است که عملیات اجرایی مسکن ملی در برخی از واحد‌ها به مرحله اسکلت رسیده است.

گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن شامل احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های ۴ تا ۷ میان درآمدی است که تکمیل آن‌ها بنا بر اعلام سیاستگذاران این طرح، پایان سال ۹۹ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها