اولین تصویر منتشر شده از حادثه در یکی از سوله‎‌های مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز

صبح امروز در یکی از سوله های مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز حادثه ای رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

اولین تصویر منتشر شده از حادثه در یکی از سوله‎‌های مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • اس
    0

    دو سال ابتدای دولت روحانی با انفجار و اتش سوزی لولها ،یونیتها،پالایشگاه و پتروشیمی و ... اغاز و یک سال اخر ان هم با اتش سوزی جنگلها،ماتع،بیمارستان،،کارخانه و ... این دولت خواسته و ناخواست برای ما نکبت اندر نکبت بوده .خدا بما رحم کند.

    نظرات شما -
    • کورش
      0

      چه ربطی به روحانی داره

  • فرهاد
    0

    واقعا چه خبره؟ این همه اتفاق آیا واقعا تصادفی هستند؟بنظر بنده اگر از این دولت پر از تدبیر و سرشار از امید به خیر (همچین به خیر هم که نبوده) عبور کنیم، از خطری خیلی جدی گذشته ایم.

  • خلیل
    0

    یجوری نوشتی سوله ادم فکر میکنه چه سیستمی بوده ...4 تا دیوار خشتی و کپررررر این حرفا رو نداره ...به خدا که ما همون صنعت هسته ایمونم لافی در غربت بود

  • محمد
    0

    با تمام بدیهایی که دور دوم احمدی‌نژاد داشت، حداقل دولتش اینقدر شهامت و صداقت داشت که وقتی ویروسِ دشمن تاسیسات ما رو هدف گرفته بود، اومد شفاف به مردم اطلاع داد و راههایی برای پیشگیری و جلوگیری از دوباره اتفاق افتادنش در نظر گرفتند. اما دولت تبخیرِ امید، همش در حال مخفیکاری و بزک کردن چهره دشمن و اخراج کارشناسان و گماردن کسانیکه علناً اقرار میکنند که کار کردن را بلد نیستند و میخواهند مدیران خارجی استخدام کنند و ایجاد ترس از دشمن در دل مردم است.

  • روح اله
    0

    این حوادث یعنی نفوذی در تمام ارکان نظام رخنه کرده.. دشمن تو‌این ۴۰ سال بیکار ننشسته بود. ما خوش خیالیم... اگر هوشیاری و تدبیر رهبر عزیزمان نبود که تا الان وضعمان خیلی خیلی بدتر از اینا میشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها