مشکل واگذاری زمین برای مسکن جوانان بهاباد برطرف می‌شود

نماینده مردم بهاباد در مجلس با بیان اینکه معادن سهم منطقه بهره‌برداری را پرداخت کنند، گفت: مشکل واگذاری زمین برای مسکن جوانان بهاباد برطرف می‌شود.

مشکل واگذاری زمین برای مسکن جوانان بهاباد برطرف می‌شود

محمدرضا صباغیان بافقی، در حاشیه نشست شورای اداری بهاباد در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در سفر به شهرستان بهاباد تعیین اولویت‌های این شهر بود که در دوره قبل تعیین کرده بودیم.

وی، با تاکید بر اینکه از مجموع 10 اولویت 6 الی 7 اولویت آن به ثمر نشست، به نحوه ارتباط دهیاران و شوراهای اسلامی با نماینده مردم در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: انشا‌الله با همگرائی و هم افزائی مسئولین شهرستان بتوانیم قدم‌های مثبتی برای مردمان این منطقه برداریم.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد، با تاکید برطرف کردن نیاز مسکن جوانان به عنوان اولویت اصلی گفت: با پیگیری‌های فرماندار و مسئولین شهر، مشکل واگذاری زمین در بهاباد در حال حل شدن است.

وی، به پرداخت درصد سهم عوارض معادن به بهاباد اشاره کرد و افزود: مدیران معادن اطراف بهاباد باید درصد عوارض را طبق بخشنامه بابت سهمیه کمک به روستاها، بهداشت و درمان، مناطق محروم و جاده‌سازی پرداخت کنند.

صباغیان، در ارتباط با احداث جاده بهاباد به نایبند خاطرنشان کرد: امروز پیمانکار کار جاده استراتژیکی بهاباد به نایبند را آغاز کرده و امیدواریم که این کار با سرعت بیشتر به اتمام برسد تا با احداث این جاده بهاباد از بن بست خارج و سبب رشد و شکوفائی منطقه فراهم شود.

وی، عنوان کرد: جاده نایبند ـ بهاباد از جاده‌های مهم کشور است و با احداث آن، مسیر استان خراسان جنوبی به استان‌های یزد، کرمان، فارس و استان‌های غربی کشور بسیار نزدیکتر می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها