آریا عظیمی‌نژاد خادم فرهنگ رضوی شد

همزمان با دهه کرامت آریا عظیمی نژاد به عنوان خادم فرهنگ رضوی معرفی شد.

آریا عظیمی‌نژاد خادم فرهنگ رضوی شد

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، آریا عظیمی نژاد همزمان با دهه کرامت توسط بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام به عنوان خادم فرهنگ رضوی معرفی و در برنامه چراغانی شبکه ۳ با حضور مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از وی تجلیل شد.

وی سال های گذشته قطعه معروف «آمدم ای شاه پناهم بده» با صدای استاد کریم خوانی را آهنگ سازی کرده است.

وی در خصوص معروفترین ملودی خود یعنی قطعه "آمده ام" اظهار کرد: کارکرد قطعه آمده ام دو وجه داشت وجهی که به عظیمی نژاد مربوط بود و بخشی که به کریم خانی خواننده این آهنگ مربوط میشد. برای آقای کریم خانی کاملا بیرونی بود اما من قبل از خلق این اثر نوع نگاهم متفاوت بود و فهمیدم بعد گمشده خودم است که دنبالشم می گردم. در واقع آن بخش معنوی گمشده خودم است که گفتنش سخت است، اما در مجموع بعد از ساختن این اثر اینقدر از ناحیه حضرت رضا علیه السلام عنایت و توجه گرفتم آنقدر روشن و شفاف و ملموس و واقعی بود که برایم از هرچیزی ارزشمندتر است.

عظیمی نژاد تصریح کرد: خیلی جاها با آدم هایی آشنا شدم که راه غلط را می رفتند اما با شنیدن این قطعه مسیر درست را رفتند.

وی ادامه داد: زمانی که به حج رفته بودم میان آن همه جمعیت آدم گمنامی بودم. خیلی ها را می دیدم که در کنار مسجد الحرام ایستاده اند و آمده ام را گوش میدهند در آن لحظه جز این که خدا را شکر کنم کار دیگری نمی توانستم انجام بدهم.

این آهنگ ساز مطرح کشورمان گفت: من به عنوان خالق اثر موسیقی دنبال این هستم که آهنگم همه جا پخش شود دیده شود شنیده شود. خیلی از آدمها از راه دور با شنیدن این آهنگ زیارت می کنند. در حال حاضر احترامی که مردم به من می گذارند را از جانب و لطف آقا می دانم.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها