زن خائن همدست قاتل شوهرش بود / آنها عشق ممنوعه داشتند

زن خائن که همسرش را با همدستی یک مرد به قتل رسانده بود بعد از 20 روز زندگی مخفیانه در زاهدان به دام افتاد.

زن خائن همدست قاتل شوهرش بود / آنها عشق ممنوعه داشتند

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان عاملان قتل مردی 44 ساله در جاده خاش-زاهدان در خردادماه سال جاری در کمتر از 20 روز از وقوع جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان قتل مرد 44 ساله در کمتر از 20 روز در چنگال پلیس
در بررسی جزئیات این جنایت مشخص شد مردی جوان با همدستی همسر مقتول نقشه این جنایت را کشیده و مقتول به ضرب 2 گلوله کلت کمری به قتل رسیده است.

سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: حوالی ساعت 3 بامداد هفدهم خردادماه سال جاری گزارش کشف جسد مردی جوان در کیلومتر40 محور زاهدان-خاش از طریق راننده یک دستگاه خودرو سواری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد مردی حدود 44 ساله به ضرب 2 گلوله سلاح گرم از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه جنایت و استفاده از شیوه های نوین پلیسی همسر وی مظنون و با هماهنگی مقام قضائی او را برای بررسی های بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند.

وی عنوان کرد: متهم که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود پس از چندین مرحله بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی پرده از راز این جنایت برداشت و اعلام داشت مدتی است با مردی جوان به نام مهدی آشنا شده و برای ازدواج با این فرد نقشه این جنایت را کشیده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با اعترافات تکان دهنده زن جوان بلافاصله تیم رسیدگی کننده پرونده وارد عمل شد و همدست 37 ساله متهم را در کمتر از 20 روز از وقوع جنایت در یکی از مناطق شهر زاهدان دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد مرد جوان با همدستی همسر مقتول نقشه قتل را کشیده و به بهانه ای او را برای انجام یک کار به سمت شهرستان خاش کشانده و حوالی ساعت 8 شب در مسیر برگشت در 40 کیلومتری زاهدان به بهانه استراحت کوتاه مدت در کنار جاده پارک و در غفلت مقتول او را با 2 گلوله سلاح کلت کمری از ناحیه پشت سر مورد هدف قرار داده و به قتل رسانده است.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: دو متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    اعدامشون کنید تا تجربه بشه برا دیگران حتما

  • کاربر ناشناس
    0

    قتل عمد حتما هم باید اعدام بشه

    نظرات شما -
    • رضاامیری فارسانی
      1

      دوست خوبم یکم تحمل بفرما

  • رضاامیری فارسانی
    1

    بنام خدا حکم اعدام توسط هموطن عزیزمان صادرشد منتظرانجام حکم هستیم یکی ازمشکلات ومعضلات مااین است که بدون اینکه ازمحتوای کاری اطلاعاتی داشته باشیم اولا سریع واردش میشویم ثانیاسریعترحکمش راصادرمیکنیم واین معضل است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها