فال روزانه پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۲ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از مشغله‌های مختلف را آغاز کرده‌اید و با اخبار نگران‌کننده‌ای روبرو هستید، اما اجازه ندهید این اخبار شما را از اهداف‌تان دور کند و با تفکر و آرامش، مسیری که در زندگی انتخاب کرده‌اید را ادامه دهید. ماه‌های مهر و آبان امسال، شلوغ‌ترین ماه‌های سال تولدتان است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که انرژی لازم برای به پایان رساندن کار‌ها را بدست خواهید آورد. آذر امسال سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. دی ماه سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، ماه عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در این ماه طعم شیرین عشق را خواهید چشید. بهمن ماه امسال زمان رسیدن به رویا‌های شما است، در این ماه از تلاش و کوشش فروگذار نکنید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با تحقق آرزوهای‌تان ندارید. در اردیبهشت سال آینده با مشکلی روبرو می‌شوید، برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت خود کمک بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید ممکن است سال دشواری باشد، اما اجازه ندهید مشکلات شما را افسرده و ناامید کند و به اطرافیان ثابت نمایید که مرد میدان هستید.

فروردین

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که به وی قرض داده‌اید را باز می‌گرداند. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. امروز از آن روز‌ها است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان حال و حوصله شما را ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید.

اردیبهشت

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. امروز با مشکل مالی روبرو خواهید شد و به تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالی‌تان را بهبود بخشید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. به اطرافیان وعده و وعید‌های بی‌ثمر ندهید و ثابت کنید که سر قول های‌تان باقی می‌مانید.

خرداد

برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. کار‌ها در محل‌کار یا منزل بر وفق مرادتان پیش می‌رود. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید.

تیر

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق‌زندگی‌تان بهره خواهید برد. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد.

مرداد

کار‌های عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را امروز تنها بگذارید و اجازه دهید با خودش خلوت کند. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند.

شهریور

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار است و مجبور هستید وقت خود را به پرستاری از وی بگذرانید.

مهر

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. خرج غیرمترقبه‌ای امروز روی دست شما گذاشته می‌شود. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بیش‌ازحد تحت‌فشار گذاشته‌اید و این رفتار زمینه دلخوری وی را فراهم کرده‌است. ایده‌های ناب و باارزشی که در ذهن دارید را اجرا کنید.

آبان

سلامت خود را با ورزش و کار‌های پرتحرک، تضمین کنید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا زمان زیادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

آذر

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. کار ناپسندی انجام داده‌اید و اعضای خانواده امروز متوجه این کار می‌شوند و شما را به باد سرزنش می‌گیرند.

دی

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کار‌های موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. قصد سرمایه‌گذاری دارید، اما بهتر است که دست‌نگه‌دارید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. از علاقه خود به کسب علم و دانش، نهایت استفاده را ببرید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. انسان هنرمندی هستید، اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. مشکلی که به آن برخورده اید را با تدبیر و درایت پشت‌سر بگذارید.

بهمن

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کار‌های روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از عادت‌های زشت و ناپسند شما گله‌مند است و مشاجره‌های زیادی میان شما و عشق‌زندگی‌تان برای ترک این عادت‌های زشت ایجاد می‌شود، ادامه این مشاجره‌ها چیزی به غیر از دوری و کدورت به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و زمینه رضایت و خوشنودی عشق‌زندگی‌تان را فراهم نمایید.

اسفند

غم و اندوه را کنار بگذارید و زندگی را سخت نگیرید. یکی از اعضای خانواده امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. غصه‌های خود را با کسی درمیان نمی‌گذارید و کسی را محرم راز خود نمی‌دانید، با این روش کاری از پیش نمی‌برید و بهتر است که سنگ‌صبوری پیدا کنید و با غم‌ها و نگرانی‌ها را زمین بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. خیال‌پردازی نکنید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی در پیش بگیرید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها