پمپئو: تحریم‌های تسلیحاتی ایران نباید لغو شود

وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی بار دیگر تاکید کرد که تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران نباید لغو شوند.

پمپئو: تحریم‌های تسلیحاتی ایران نباید لغو شود

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در توییتی مدعی شد: نظام ایران لیاقت برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتیش را ندارد. این کشور از محدودیت‌های کنونی خود پیروی نکرده و به ارتکاب تخلف‌های خود ادامه می‌دهد. تا زمانی که ایران به تهدید کشورهای دیگر و حمایت از فعالیت‌های تروریستی ادامه دهد، نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد تا همانند یک کشور مسئولیت‌پذیر رفتار کند.

تقلای پمپئو برای جلب رضایت دیگر کشورها جهت تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران درحالی است که روز گذشته تلاش‌های وی در شورای امنیت به هیچ نتیجه‌ای نرسید و بیش از پیش نشان داد که جامعه جهانی دیگر حاضر نیست دنباله‌رو یاوه‌گویی‌های مقامات واشنگتن باشد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    به زعم پمپئو میشود به آمریکا اعتماد کرد.کشوری که از هزاران کیلو متر دورتر از خاک خود به هرجا که میخواهد لشکر کشی و احداث پایگاه میکند. در امور داخلی آنها دخالت میکند. حکومت هائی دست نشانده را روی کار میآورد و دهها هزار کشته و نابود کردن زیر ساخت ها را تحمیل میکند.خیلی پر رواست.

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      چه غلطا خوک کثیف.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها