آن‌ هاتاوی افشاگری کرد؛

نولان بازیگران را مجبور به چه کارهایی می‌کند؟

آن هاتوی در حالی با کریستوفر نولان در فیلم «شوالیه تاریکی» همکاری کرد که همراه داشتن بطری آب، صندلی و تلفن همراه در لوکیشن فیلمبرداری ممنوع بود.

نولان بازیگران را مجبور به چه کارهایی می‌کند؟

آن هاتوی بازیگر هالیوودی، دلیل اینکه چرا کریستوفر نولان بودن صندلی سر صحنه فیلمبرداری را ممنوع کرده است، اعلام کرد.

او در فیلم‌های سینمایی «شوالیه تاریکی بر می خیزد» و «میان ستاره‌ای» در حالی با نولان همکاری کرد که استفاده از تلفن همراه نیز در آن ممنوع بود.

نولان دیدگاه خاص خود را دارد و می‌خواهد کارها به خواست او پیش برود. این موضوع شامل زمان اکران فیلم‌ها نیز می‌شود. فیلم جدید او به نام «انگاشته» قرار بود ماه آینده در سینماها اکران شود، اما اکنون به ماه آگوست موکول شده که مطمئناً دلخواه نولان نبوده است.

واضح است که استفاده از تلفن‌های همراه باعث حواس پرتی بازیگران می‌شوند، اما دلیل ممنوعیت وجود صندلی سر صحنه فیلمبرداری چیست؟ آن هاتوی در این باره می‌گوید: نولان دلیل خوبی برای این کار دارد؛ من دوبار با وی کار کرده ام و او هیچگاه اجازه استفاده از صندلی را سر صحنه فیلمبرداری نمی‌دهد. استدلال او این است که اگر صندلی داشته باشید، پس شما یا عوامل روی آن خواهید نشست و اگر بنشینید به معنای آن است که در حال کار کردن نیستید.

علاوه بر صندلی و تلفن همراه، نولان در فیلم سینمایی «دانکرک» اجازه استفاده از بطری آب را هم به عوامل نداد! بری کیوگن بازیگر این فیلم گفته بود: سر و صدای بطری‌ها عامل حواس پرتی بازیگران است و آنها چیزی شبیه اسباب بازی هستند. این بازیگر می‌گوید با وجود این سیاست‌های کاری غیرمعمول، نمی بینید و نمی شنوید کسی چیزی منفی از کار کردن با نولان بگوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها