دستگیری تیراندازان مخل امنیت نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: افرادی که در نیشابور با تیراندازی مخل امنیت و آرامش مردم شده و متواری بودند در مدت کمتر از یک ماه دستگیر شدند.

دستگیری تیراندازان مخل امنیت نیشابور

سرهنگ حسین دهقان‎پور، عنوان کرد: در پی چند فقره نزاع‌های دسته‌جمعی با سلاح سرد بلافاصله در این زمینه تیمی تخصصی تشکیل و شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی، مطرح کرد: این افراد که شناسایی شده و تحت تعقیب قرار داشتند در حین تحقیقات و نقاط مختلف هم نزاع‌های دیگری نیز داشتند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ابتدا سرکرده این باند در مخفیگاهش و سپس سه نفر دیگر نیز دستگیر و خودرو آن‌ها توقیف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور، با بیان اینکه این افراد سابقه‌دار بودند، اظهار کرد: با توجه به اینکه این افراد رعب و وحشت در میان مردم ایجاد کرده بودند و با اسلحه شکاری تیراندازی می‌کردند به همین علت با دستور فرمانده انتظامی شهرستان و پیگیری دستگاه قضایی در این زمینه تیم ویژه‌ای تشکیل شد.

وی، ادامه داد: پس از تحقیقات فراوان چهار نفر که از اعضای اصلی این باند بودند در کمتر از یک ماه دستگیر شدند، این اراذل‌ و اوباش بیشتر در مناطق شهید بهشتی و دیگر خیابان‌ها جرائم خود را انجام می‌دادند.

دهقان‎پور، با بیان اینکه در هنگام دستگیری تعدادی سلاح سرد از قبیل شمشیر نیز از این افراد کشف شد، عنوان کرد: اگر چه دستگاه قضای برخورد قاطعی با این افراد خواهد داشت اما از شهروندان درخواست می‌شود با پلیس همکاری بیشتری داشته و متخلفان را معرفی کنند.

وی، گفت: اگر اراذل‌ و اوباش و متخلفان شاکی داشته باشند قطعاً دستگاه قضا برخورد قاطع‌تری خواهد داشت، بدون شک امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است و با کسانی که بخواهند آرامش عمومی را برهم بزنند، برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی نیشابور، گفت: تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در طول شبانه‌روز همراه مردم بوده و پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی است، در همین راستا از شهروندان به خصوص خانواده‌های محترم نیشابوری درخواست می‌شود هر گونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری شدید دسته‌جمعی، شرارت، تصادفات و وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ضمن حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها