مقابله جدی با قاچاق سازمان‌یافته در آب‌های استان بوشهر

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقابله جدی با قاچاق سازمان‌یافته و باندهای مواد مخدر در آب‌های استان بوشهر انجام می‌شود.

مقابله جدی با قاچاق سازمان‌یافته در آب‌های استان بوشهر

سردار رمضان زیراهی، پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای ستادی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: مرزداران در راستای حفاظت و نگهداری از مرزهای ایران اسلامی با همه توان و ظرفیت در صحنه حضور دارند.

وی، با اشاره به اقتدار و توان بالای مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف از جمله دریا و خشکی ادامه داد: اقتدار نظام اسلامی در دیدگاه دشمنان جمهوری اسلامی را به عنوان ابرقدرت منطقه‌ای معرفی کرده است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران، با اشاره به اشراف مرزبانان جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مرزبانان و سایر نیروهای مسلح مراقب تهدیدات دشمنان هستند و با اشراف اطلاعاتی این امنیت مطلوب را افزایش می‌دهند.

وی، از مقابله جدی و قاطع با قاچاق‌های سازمان یافته و باندهای مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: حفاظت و حراست از آب‌های سرزمینی و برخورد قاطع با متجاوزان با جدیت در دستور کار است.

سردار زیراهی، افزود: دشمنان انقلاب برای ضربه به نظام اسلامی تلاش‌های زیادی می‌کنند در این راستا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنان به عنوان سدی پولادین ایستاده‌اند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها