کشف ‌یک تن مواد مخدر در هرمزگان با همکاری پلیس ۴ استان

‌فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۸۷ کیلو مواد در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ طی ۴۸ ساعت گذشته با همکاری پلیس استان‌های فارس، بوشهر ، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف ‌یک تن مواد مخدر در هرمزگان با همکاری پلیس ۴ استان

سردار‌غلامرضا جعفری،‌‌ اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی در 48 ساعت گذشته و با همکاری ماموران انتظامی رودان‌، لنگه و خمیر با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی استان های فارس، بوشهر ، سیستان و بلوچستان و کرمان موفق شدند طی 4 عملیات جداگانه 4 باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی، افزود: در این عملیات ها مجموعا 3 تن از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر ، یک تن و 87 کیلو مواد مخدر شامل تریاک ، حشیش و شیشه ، یک قبضه سلاح جنگی کشف و 4 دستگاه خودرو متعلق به سوداگران توقیف شد.

این مقام انتظامی استان، میزان و قدر السهم مواد استان در این عملیات ها را 416 کیلو گرم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها