قتل شوهر دخترعمه به‌خاطر یک لقمه غذا

یک مرد تبعه افغانستانی که به خاطر غذای مورد علاقه‌اش با شوهر دخترعمه‌اش درگیر شده و او را به‌ قتل رسانده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

قتل شوهر دخترعمه به‌خاطر یک لقمه غذا

این جنایت حدود ۲ سال قبل در خانه‌ای واقع در بومهن استان تهران رخ داد. وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند، با دیدن جسد مردی افغانستانی تحقیقات در این پرونده را آغاز کردند. همسر مقتول در بازجویی‌ها گفت که پسردایی اش عامل این قتل بود.

به این ترتیب متهم دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. وی صبح دیروز در حالی که در شعبه ششم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاده بود گفت: من و دخترعمه‌ام از بچگی با هم بزرگ شدیم و به هم علاقه داشتیم.

البته او ازدواج کرده و دو فرزند هم داشت. اما شوهرش به رابطه ما حسودی می‌کرد. دخترعمه‌ام همیشه غذای مورد علاقه مرا می‌پخت اما وقتی من برای ناهار به خانه‌شان می‌رفتم، شوهرش با من بدرفتاری و به همسرش اعتراض می‌کرد که چرا برای من غذای جداگانه و هرچه دوست دارم، می‌پزد.

روز حادثه وقتی به خانه آنها رفتم متوجه شدم دخترعمه‌ام غذای مورد علاقه مرا درست نکرده است. وقتی علتش را پرسیدم، گفت: شوهرش اجازه نداده است و من هم سر همین موضوع با شوهرش درگیر شدم و بعد هم او را با چاقو کشتم.

در پایان جلسه دادگاه با توجه به اینکه دو نفر از اولیای دم رضایت داده بودند و دو نفر دیگر به علت اینکه در افغانستان زندگی می‌کنند، در جلسه دادگاه حاضر نشده و درخواستی نیز مطرح نکرده بودند، معاون اول قوه قضائیه به نمایندگی از آنها تقاضای دیه کرد.

پس از پایان رسیدگی به این پرونده قضات وارد شور شدند و اعلام کردند که حکم قانونی برای متهم به زودی صادر خواهد شد.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علیرضا
    0

    مردکه بخاطر شکمش ادم کشته.خیلی کثیف هست.

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      خداعذاب های ان نامادری چندبرابرکنداز گفته هایش معلومه که دروغگواست چون دخترخودش ردوست داشت امااین دختربی گناه چه گناهی داشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها