آغاز پرداخت «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری از امروز

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن یک هزار نفر از مشمولان و واجدین شرایط دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان این صندوق خبر داد.

آغاز پرداخت «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری از امروز

فتح الله شعبانی امروز (دوشنبه ۹ تیرماه) گفت: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، مشخص شده اند و پرداخت تسهیلات به حساب این افراد از امروز (دوشنبه) آغاز و تا پایان هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

شعبانی با بیان اینکه ثبت نام آنلاین این تسهیلات از طریق سایت صندوق بازنشستگی از سوم تا ۲۰ خردادماه انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می شد که تاریخ عقدنامه آنها از اول فروردین ۹۸ تا پایان ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ باشد.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در چهار دوره و هر دوره برای یک هزار فقره اجرایی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: این تسهیلات ۲۰ میلیون تومان و با اقساط ۶۰ ماهه (۵ ساله) بوده که به غیر از ثبت نام اینترنتی و تحویل مدارک به استانها جهت راستی آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و مالی ندارد که پس از تایید نهایی، مبلغ وام به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده، واریز خواهد شد.

شعبانی یادآور شد: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان بیش از ۲۹ هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست، با توجه به منابع در اختیار، حدود یک هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بازنشسته ایرانی
    0

    چرا این همه بی برنامگی ؟چرا شکاف ایجاد می کنید. به یکی 20میلیون می دهید وبه تعداد زیادی وام نمی دهید.به طور مساوی به همه حدود 4 میلیون وا مپرداخت می شد ،بهتر نبود؟مگر وام فروشگاه ها است که می خواهند مردم را به خریددر فروشگاهشان تشویق کنند؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها