اجرای بیش از 410 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان در ایلام

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از اجرای بیش از 410 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان جویای کار این نهاد در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

اجرای بیش از 410 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان در ایلام

شبیب جعفرزاده، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تعداد طرح اشتغال، از محل تبصره 16 صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، اشتغال روستایی و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر پرداخت شده و در مجموع برای اجرای این تعداد طرح بیش از 145 میلیارد ریال هزینه شده شده است.

وی، گفت: صنایع دستی، مشاغل کوچک خانکی، کشاورزی، صنعت، دامداری،کسب و مغازه داری و موارد متنوع دیگر از جمله طرحهای اشتغال اجراء شده توسط این نهاد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: همکاری با موسسات کاریابی جهت ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد یکی از برنامه های اشتغال زایی این نهاد است و در زمینه کاریابی نیز 39 طرح اشتغال برای مددجویان جویای کار در این استان راه‌اندازی شده است.

جعفرزاده، با عنوان اینکه سال گذشته حدود 4000 فرصت شغلی برای مددجویان استان ایلام اجراء شده است، گفت: اعتبار هزینه شده برای ایجاد این تعداد شغل در سال 98 نیز 157 میلیارد تومان بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها