صفار هرندی: حال که مشکلات به سربالایی رسیده، می‌گویند هدایت رهبر مشکل داشته

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امکان ندارد در شهدا افرادی را پیدا کنید که مشق لیبرال و دموکرات را قبول داشته باشند اما آنها که این نگرش‌ها را داشتند در هیاهوی جنگ کشور را ترک کردند.

صفار هرندی: حال که مشکلات به سربالایی رسیده، می‌گویند هدایت رهبر مشکل داشته

محمد حسین صفار هرندی عصر یکشنبه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در صحن مسجد تاریخی امام خمینی(ره) سمنان گفت: آمریکا در حالی از حقوق بشر دم می زند که وقتی رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین که می خواهند سرزمین خود را پس بگیرند تیرباران را می کند واکنشی نشان نمی دهد.

وی ادامه داد: آمریکا در حالی مدعی این است ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند که زمانی که نیروهای نعمت الله نصیری رییس ساواک مخالفان حکومت را شکنجه می داد هیچ نمی گفت و زمانی که اعدام شد از برقرار نشدن حقوق بشر در ایران گفت.

به نوشته ایرنا، وی با انتقاد از افرادی که مذاکره با آمریکا را راه حل می دانستند گفت: مقام معظم رهبری نیز بر اینکه هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است همیشه تاکیده کرده اند و امروز برخی خوش‌بین بودند که با آمریکا مذاکره کنند؛ عده ای آمدند و تضمین آینده کشور را دادند و حال که مشکلات به سربالایی رسیده است می گویند هدایت رهبر مشکل داشته است.

وی با اشاره به همیشه در صحنه بودن طبقات ضعیف جامعه و متدین در مشکلات بیان داشت: امکان ندارد در شهدا افرادی را پیدا کنید که مشق لیبرال و دموکرات را قبول داشته باشند اما آنها که این نگرش ها را داشتند در هیاهوی جنگ کشور را ترک کردند و خود یا فرزندانشان به غرب رفتند و پس از جنگ که آمدند نیز بر مقدرات مردم حاکم شدند و کاش که حداقل راه خدمت به مردم را می دانستند.

عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز زمانی که مشکلات به وجود می آید و مصیبت هایی چون سیل، زلزله و بیماری اتفاق می افتد تنها اقشار محروم هستند که به کمک یکدیگر می آیند و با آنکه مسلمانان دعای خیر برای بیماران می کنند در کشوری چون آمریکا که نژادپرستانه عمل می کند سیاه پوست ها و پا به سن گذاشته ها آمار مرگ و میر بیشتری دارند و این نشان می دهد که آنها اولویت درمان را نیز بر چه افرادی می گذارند و حقوق بشر را رعایت نمی کنند زیرا می گویند پا به سن گذاشته ها هزینه بر هستند و سیاه پوست ها نیز آمار مرگ بسیار بیشتری در بیمارستان ها دارند.

صفار هرندی بر اطاعت از رهبری تاکید کرد و گفت: گاهی پیش می آید که جوانانی حتی انقلابی تحت تاثیر فضای رسانه ای شبهاتی برایشان نسبت به رهبری پیش می آید که پرسش آن خوب است اما دامن زدن و تکثیر شبهات نشان می دهد بین ادعای مسلمانی و حقیقت مسلمانی ما فاصله معنی داری است؛ پیامبر حتی اگر از یارانش می خواست در مقابل پدر و برادر خود بجنگند انجام می دادند و وقتی خدا صداقت را در آنها دید پیروزی را برای آنها فرستاد.

وی افزود: آمریکا از گروهک منافقین می خواهد اسرار مملکت را تخلیه کنند، همانطور که آنها در زمان جنگ نیز به صدام گرا می دانند، حال آنها دردانه های آمریکا هستند، کشوری که قاتل و تروریست در آستین خود پرورش می دهد و می گوید قاسم سلیمانی قاتل است، فردی که جریان داعشی که در ابتدا یکهزار و ۷۰۰ نفر را سر برید را سرکوب کرد.

وی ادامه داد: نیروهای حشد شعبی ۱۷ بار به هنگام دستگیری نیروهای داعش توسط آمریکایی ها بمباران شدند و با آنکه گزارش به سازمان ملل شد هیچ عکس العملی نشان نداند.

وی بیان داشت: در آمریکا سدها شکسته؛ پل ها خراب شده و درآمدها کاهش پیدا کرده است و نمی توانند مشکلات خود را حل کنند در صورتی که اینجا عده ای برای رهایی از مشکلات به فکر مذاکره با آمریکا هستند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • .
    0

    شستشوی مغزی پیدا کرده ای. تمام مقامات حکومت بایستی هر کس نسبت به اندازه اختیاراتش مسوول و پاسخگو باشند نه اینکه همیشه مدعی طلبکار و متکلم وحده باشند. پس کی مسوول مملکت است. دولت که می گوید من هیچ اختیاری ندارم. و تمام اختیار جای دیگری است و حق هم می گوید. کی از خواب بیداری می شوید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      روحانی اختیار نداره برو بابا کشکتو بساب اگر اختیار نداره تواین 40 سال وضع اینقدر خراب نبودکه تواین 3 سال داغون شده. از خواب بیدارشو البته اگردوست داری خواب الو ساده لوح نباش وزیاد دری وری ماهواره نبین

  • محمد
    0

    از وجود آدم های انسان نما مثل این الدنگ به روزگار دچار شدیم .

  • خرما
    0

    از سال 1360به بعد اقتصاد سربالایی است .کی سرازیری بوده .پس نمی توانید .مثل فوتبال .والیبال که مربی از خارج .کی آورید .نماینده مجلس .دولت .رئیس جمهور هم از خارج بیاورید .مملکت درست شود ...مشتی دزد .فاسد .کردین نماینده .دولت .انوقت میخواهید اقتصاد درست شود .هیچ وقت درست نمی شود .فقط ایران را نابود می کنید

  • آریایی
    0

    جناب صفار هرندی ؛ از مسلمانان اویغور چین چه خبر ؟؟؟ از تخریب 3000 مسجد مسلمانان چین توسط دولت چین چه خبر ؟؟؟؟ فقط مسلمانان لبنان و سوریه و یمن برای شما مهم هستند؟؟؟ یا جرأت ندارید به ارباب چین چیزی بگید ؟؟؟؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مرده شور چین مرده شور روسیه مرده شورامریکا اسرائیل وغرب و ببرن کلن همشون زورگو ومتجاوزی که فکر منافع قدرت کشور خودشونن

  • ناشناس
    0

    تااینجا که سالم رسیدیم از هدایتهای حضرت اقا بوده خودشون گندزدن حالا دیواری از رهبر کوتاهتر پیدا نکردن بیشرما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها