پرداخت «وام مازاد یک میلیونی کرونا» به خانوارهای ۵ نفره و بالاتر

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی از ارسال مجدد پیامک با سرشماره V.Refah به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند،گفت: بنابراین موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد.

پرداخت «وام مازاد یک میلیونی کرونا» به خانوارهای ۵ نفره و بالاتر

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی از ارسال مجدد پیامک با سرشماره V.Refah به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می‌شوند خبر داد و گفت: بنابراین موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد.

‏حسین میرزایی در رشته توییتی نوشت: هفتم تیرماه، با سرشماره V.Refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال کرده بودند، پیامک مجدد ارسال شد. این افراد حداکثر پنج روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است،به ۶۳۶۹ پیامک کنند.

وی افزود: ‏برای خانوارهای ۵ نفر و بیشتر که پیش از این، تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود.

وی ادامه داد: در پاسخ پیامک، باید کدملی سرپرست با سیم کارتی که بنام وی است به ۶۳۶۹ پیامک کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ‏موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد گفت: این پیامک‌ها صرفا به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می‌شوند، ارسال شده است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علامرصاعباسی
    0

    انشاءالله این روزهای سخت کرونا تحریمی برای مامردم مستصعف ایران که شماازنام انان بنفع خوددکان بازکردیدوبطاهرشعارکمک رسانی میدهید.میگدرد.وروسیاهی برای دعال باقی خواهد ماند.فعلا اسب بتازانید.

    نظرات شما -
    • kiana
      0

      از قدیم گفتن که هیچگاه ظلم پایدار نمیمونه

  • کاربر ناشناس
    0

    منظور اقای میرزایی ما نفهمیدیم که وام یک میلیونی مرحله دوم به خانوادهای ۵ نفر به بالا میدهند یا خیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها