بازداشت مداح و عوامل برگزارکننده یک مراسم عزاداری در لالی

فرماندار لالی از بازداشت مداح و عوامل برگزارکننده یک مراسم سوگواری در این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا خبر داد.

بازداشت مداح و عوامل برگزارکننده یک مراسم عزاداری در لالی

گودرز ترکی‌زاده، با اشاره به برگزاری یک مراسم عزاداری در شهرستان لالی در شرایط شیوع کرونا، اظهار کرد: روز گذشته (۷ تیرماه) مداح یک مجلس سوگواری و عوامل برگزارکننده این مراسم بازداشت شدند.

وی، با اشاره به برگزاری این مراسم با حدود ۲۰۰ نفر جمعیت، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل شد و عوامل برگزارکننده مراسم که از بستگان درجه یک متوفی بودند، به مقام قضایی معرفی شدند. با حضور عوامل انتظامی در محل برگزاری مراسم، سریعا شرکت‌کنندگان در مراسم متفرق شدند و از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری شد.

فرماندارلالی، تصریح کرد: با توجه به تعهد اخذ شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی از متولیان مراسمات مبنی بر برگزاری مراسم به صورت کاملا محدود و حداکثر با حضور ۲۰ نفر، متاسفانه برخی مواقع تعداد شرکت‌کنندگان بالاتر می‌رود.

ترکی‌زاده، با بیان اینکه برگزاری مراسمات عروسی مراسم تجمعی عزا در شهرستان لالی ممنوع است، بیان کرد: برگزاری مراسمات عامل اصلی شیوع کروناویروس است بنابراین با برگزارکنندگان مراسم برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی محمد صادقیان
    0

    خبر فوری مغرض هستی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها